Dynotuloksia

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
DX
Viestit: 29
Liittynyt: 18:27 13.12.2006.
Paikkakunta: syvä etelä
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja DX »

mitäs tolle rodille on tehtynnä?
torpedo72
Viestit: 34
Liittynyt: 12:05 29.10.2007.
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja torpedo72 »

07 Dyna takarenkaalta 107,2 hp/ 165nm
Avatar
atco
Viestit: 393
Liittynyt: 14:25 02.03.2006.
Paikkakunta: Kemi

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja atco »

torpedo72 kirjoitti:07 Dyna takarenkaalta 107,2 hp/ 165nm
No pistä ny jotain tietoa mitä sille on tehty..ei kai tuo pelkillä tulpanjohtojen vaihdolla onnistu :?
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
Avatar
fxst01
Viestit: 14
Liittynyt: 22:53 21.04.2008.
Paikkakunta: kauhajoki
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja fxst01 »

tuollanen tuli väsättyä vielä tälle syssylle.

elikkäs kone vaparina 98hp 147nm
porattu 95
10.1 ruttu
portatut kannet 1.9 /1.6 venat
andrevs 37 nokat
dynatec tc88 sytkä
mikuni 48 200++ pääsuutin (porattu 2.5mm)
garret tb28
sähkö bensa pumppu+ regu
FMi 1.4 seosmittari

käppyrä mitattu 0.9bar 140hp /177nm, soppaa riittävästi läpi kierros alueen , tuossa 3500-4000rpm tietämillä turhankin rikkaalla
yhdistelmä todettu toimivaksi (päätös rallis käyty 240km sivu )toimi loistavasti (lukuun ottamatta öljyn kulutusta ja lievää pito ongelmaa huomioimatta :) :) ) maltillisella 0.4 ahdoilla .

menneellä viikolla testattu katukäytössä hukkaportti hirtettynä kiinni ahdot max 1.25bar ---> havaittavissa reilua lipsumista takanakilla :) :) :)

1.2 ahdoilla tehot ei vielä tiedossa mutta riittävästi tuntus oleva.
Liitteet
oma turbo (Custom).jpg
2012-10-09 17.43.40 (Small).jpg
Muulla nii väli oo kuhan teen ite
Avatar
Kiwi
Viestit: 2159
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Jaa siitä tuli tommonen :mrgreen:

Hyvinhän tuo veti rootsissa ilman solmua kierrosalueen läpi, onko tuo nyt sitten turha vai ei... 8) koita ny penkittää kovilla ahdoilla ennenku kone leviää :lol:
Avatar
fxst01
Viestit: 14
Liittynyt: 22:53 21.04.2008.
Paikkakunta: kauhajoki
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja fxst01 »

Kyllähän se vaparinakin veti kivasti juu , Mutta tehoja vaan ei koskaan oo liikaa.
pistän tänne lisää kun kerkeän penkittään isoilla ahdoilla .
Muulla nii väli oo kuhan teen ite
Avatar
mcjusa
Viestit: 910
Liittynyt: 14:15 11.02.2007.
Paikkakunta: Pohojanmaa, perskeles
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

-Harikka- kirjoitti:
jarrie kirjoitti:Tässä -00 TC88 tulokset noilla muutoksilla.
Takapyörä lukemia. 71hv 121 Nm

CV 40 180 pääsuutin
Andrews 37N
Forcewinder
Supertrapp 2:1 26 levyä, suljettupää.

Tulisiko 20hv lisää 95" kitillä ja portatuilla kansilla?

PS. ei taida pdf tiedostoja saada liitettyä?
Miulla tuli tommone, resepti seuraava:
K&N:än filtteri, 45 Mikuni, Atten porttaamat vakiokannet, 1550 pytyt & männät, Crane 1-3002 nokat, Crane säädettävä sytkä, V&H putket quiet baffleilla ja SE tulpan johot. 106hp/159Nm on tulokset quiet baffle:itten asennuksen/dynotuksen jälkee. Ja tuoha on miehekäs koneteho, takapyöräteho on laskiasta riippuen - 15-20%.
Miehekäs ja miehekäs, ei kukaan ilmoita enään konetehoa, vaikka se hienommalta näyttääkin. Jos sie nyt välttämättä haluat että mennään konetehoilla, niin tässä mun 106TC S&S koneen lukemat (laskettu 17,5% häviöillä):
teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min

täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Avatar
John Doe
Viestit: 276
Liittynyt: 16:20 17.12.2009.
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja John Doe »

mcjusa kirjoitti: teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min

täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä
Varsinkin huipputehon esiintyminen noin alhaisilla kierroksilla on suorastaan ällistyttävää !

jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Avatar
mcjusa
Viestit: 910
Liittynyt: 14:15 11.02.2007.
Paikkakunta: Pohojanmaa, perskeles
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

Tais jäädä nolla pois, kuten varmaan tiesitkin, vai tiesitkö :lol:
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Avatar
Karzza
Viestit: 347
Liittynyt: 12:13 17.06.2007.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

268hv ja 260Nm takapyörältä

Viesti Kirjoittaja Karzza »

Kytkin irtoo 5500rpm, jolloin kierrokset karkaa ja ahdot putoaa. :?
Tällä kertaa 1 bar:lla 268rwhp/7400rpm ja 260Nm 7200rpm.

Kuva
VRSCA -04, 300rwhp
caveman
Viestit: 93
Liittynyt: 19:12 28.11.2011.

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja caveman »

hyvin pukka karzzan rodi 8O meinaatko ajaa tänävuonna kiikalassa :?:
Avatar
Karzza
Viestit: 347
Liittynyt: 12:13 17.06.2007.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Karzza »

En tiedä vielä, laite ei oikein meinaa pysyä hallinnassa isossa wauhdissa :|
Vartin loppunopeus menee jo 240 km/h paikkeille ja Kiikalan rata on haastava.
VRSCA -04, 300rwhp
Avatar
klix
Viestit: 129
Liittynyt: 19:31 04.09.2008.
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja klix »

Karzza kirjoitti:
Vartin loppunopeus menee jo 240 km/h paikkeille ja Kiikalan rata on haastava.
Hyviä numeroita!
Millaista ET aikaa tullut? 9:lle luulisi menevän OK radalla samointein TS perusteella.
It ain't sport if it can't kill ya
Avatar
klix
Viestit: 129
Liittynyt: 19:31 04.09.2008.
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja klix »

mcjusa kirjoitti:
Miehekäs ja miehekäs, ei kukaan ilmoita enään konetehoa, vaikka se hienommalta näyttääkin. Jos sie nyt välttämättä haluat että mennään konetehoilla, niin tässä mun 106TC S&S koneen lukemat (laskettu 17,5% häviöillä):
teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min

täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä
Vähän OffTopic Jusalle, mutta;
Jos on pienehkö moottori ja pienehköt numerot niin
voisiko ne kirjoittaa ihan pienehköllä fontilla ilman korostusvärejä vaikka hienommalta näyttääkin?

esim: 1006 hp/1040 nm/CH3NO2
It ain't sport if it can't kill ya
Avatar
Pave.
Viestit: 1215
Liittynyt: 19:08 05.10.2012.
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Pave. »

klix kirjoitti: Vähän OffTopic Jusalle, mutta;
Jos on pienehkö moottori ja pienehköt numerot niin
voisiko ne kirjoittaa ihan pienehköllä fontilla ilman korostusvärejä vaikka hienommalta näyttääkin?

esim: 1006 hp/1040 nm/CH3NO2
EIkös bensa ja nitrometaanikoneet ole hieman eri luokassa? Tuskin tuolla enään kadulla ajetaan? (Varttimailia ei lasketa katuajoksi!)
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vastaa Viestiin