Dyna s asentelua
Dyna s asentelua
Rupee jäykkis bobberi sporsteri (vm.2000) oleen kasassa tällähetkellä dyna s sytkää asentelen ja nyt on pakko kysäistä ehkä tyhmiäkin mutta miten se musta magneetti roottori sinne laitetaan. Ei tajua. Roottorissa on on viistot ja halkiot mutta ei siellä akselin päässä mitään sellaisia ole... Siis oletan että alkuperäinen "kuppi" otetaan pois ja tämän pitäisi sinne mennä vain yhdenpäin...pitääkö pitkä pultti muka tuon siinä akselin päässä? Onko dyna s:n laitosta kokemuksia...hjälp
Re: Dyna s asentelua
Eikös Dyn S alle tule samanlainen keskipakoissäädin kuin kärkisytkän alle? Eli se ei korvaa pellkästään sitä "kuppia",
Life Member
Re: Dyna s asentelua
Tälläisesta veitikasta kyse
http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/ ... ge=!107354" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/ ... ge=!107354" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dyna s asentelua
Tuo näyttää keskipakosäätäjään nokkapalan tilalle tulevalta osalta.Javia kirjoitti:Tälläisesta veitikasta kyse
http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/ ... ge=!107354" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarvitset siis tuon myös...
http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/ ... age=!37913" onclick="window.open(this.href);return false;
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Dyna s asentelua
Moro,
katos tuolta https://www.youtube.com/watch?v=CZ_XGwmxi1w" onclick="window.open(this.href);return false;
pätkän laatua ei voi kehua, mutta olennaisin löytynee sieltä 10 min. jälkeen.
Jouni
katos tuolta https://www.youtube.com/watch?v=CZ_XGwmxi1w" onclick="window.open(this.href);return false;
pätkän laatua ei voi kehua, mutta olennaisin löytynee sieltä 10 min. jälkeen.
Jouni
Re: Dyna s asentelua
Nyt näyttää järkevältä...käykö tuo siis vm-00 sporsteriin myös?
Re: Dyna s asentelua
Mitä meinaat, käykö? Kai sulla on pyörääs käypäset osat siinä käsillä? Videon oli tarkotus tuoda esille asennus, jossa sulla eka viestin perusteella näyttäis olevan ongelma.Javia kirjoitti:Nyt näyttää järkevältä...käykö tuo siis vm-00 sporsteriin myös?
Jouni
Re: Dyna s asentelua
eiku tarkoitin pertin vastaukseen...eli mulla ei oo tätä.
http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/ ... e=%2137913" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/ ... e=%2137913" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dyna s asentelua
Jonkun Advance Weight Assemblyn eli keskipakosäätösarjan tarvitset jos haluat asentaa joko kärkisytkän tai Dyna S:n.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Re: Dyna s asentelua
Esim Riveran tuote tai joku muu (Accel).ma^ko kirjoitti:Jonkun Advance Weight Assemblyn eli keskipakosäätösarjan tarvitset jos haluat asentaa joko kärkisytkän tai Dyna S:n.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Re: Dyna s asentelua
Noin uutta on minusta turha huonontaa sellaisella laitoksella, joka tarvitsee mekaanisen keskipakosäätimen, tulee vaan yksi heikko paikka lisää.
Kattele sellainen sytkäpaketti, jossa on elektronisesti säätyvä ennakko, kuten on orkkiksessakin.
Kattele sellainen sytkäpaketti, jossa on elektronisesti säätyvä ennakko, kuten on orkkiksessakin.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Dyna s asentelua
Se sieltä uupui, nyt on tilattu.. Eiköhän dynalla mennä ny ainakin alkuun.. Tää bobberi on ollu niin monta vuotta projektina että nyt ollaan niin jännän äärellä että ekoja savuja ja testejä pääse kohta ottaan... Jarrutestitkin edessä...onkohan sitä enään ensvuonna tulossa noihin...?
Re: Dyna s asentelua
Mekaaninen ennakkopaketti toimii ihan ok ja ennenkaikkea voi pitää kärkilevyn kärkineeen työkalusterullaatissa ni voi karettömän kuollessa tienpäälläkin muuntua kärjille... eikä tartte mitään älyhutlaaria ripustella mihkää päin. Kaikil ratkasuil o puolensa, nii hyvät ku huonot... kärkisytkän huonoin puoli o ettei nykyään tahdo löytää kelvollisia kärkiä ja varsinkaan kondensaattoreita.Pertti kirjoitti:Noin uutta on minusta turha huonontaa sellaisella laitoksella, joka tarvitsee mekaanisen keskipakosäätimen, tulee vaan yksi heikko paikka lisää.
Kattele sellainen sytkäpaketti, jossa on elektronisesti säätyvä ennakko, kuten on orkkiksessakin.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Re: Dyna s asentelua
Ei siinä mikään huonone. Se VOESsikin vanhetessaan dementoituu ja sen merkitys rapistuu. Kun sitä mekaanista säätäjää laittaa,niin tulppaapi samalla imusarjasta/kaasarista sen alipaineliitännän visuksi ja irrottaa koko VOESIN pois,koska sillä ei ole merkitystä kärki/Dyna-S sytkässä (semi-electronic).Se ohjausyksikkökin pois käytöstä(vaikka hyllylle oottamaan uutta ylösnousemusta,maybe?) Mikäli dynaässä on Dual-Firetyyppiä,niin puola kannattaa vaihtaa viiden ohmin tavaraan. Mulla tuo kombinaatio on toiminu 15 vuotta ilman häiriöitä.Karvat Dyna-Ässältä suoraan puolalle ohjeiden mukaan ja sytytystä säätelemään vaikka korvakuulolla(onnistuu sekin).ma^ko kirjoitti:Mekaaninen ennakkopaketti toimii ihan ok ja ennenkaikkea voi pitää kärkilevyn kärkineeen työkalusterullaatissa ni voi karettömän kuollessa tienpäälläkin muuntua kärjille... eikä tartte mitään älyhutlaaria ripustella mihkää päin. Kaikil ratkasuil o puolensa, nii hyvät ku huonot... kärkisytkän huonoin puoli o ettei nykyään tahdo löytää kelvollisia kärkiä ja varsinkaan kondensaattoreita.Pertti kirjoitti:Noin uutta on minusta turha huonontaa sellaisella laitoksella, joka tarvitsee mekaanisen keskipakosäätimen, tulee vaan yksi heikko paikka lisää.
Kattele sellainen sytkäpaketti, jossa on elektronisesti säätyvä ennakko, kuten on orkkiksessakin.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Re: Dyna s asentelua
Mulla on alkuperaiset sytkät toimineet n. 22 vuotta niin miksi niitä pitäisi vaihdella johonkin muuhun. Ei se vehje kulje yhtään kovempaa millään muulla sytytysjärjestelmmällä, siihen kulkuun vaikuttaa paljon ennenmmät muut systeemit.
FXSTS 1991
FLHCS 2022
FLHCS 2022