Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Omat projektit. "Talleissa tapahtuu". Erilaiset DIY "tee se itse" vinkit, erikoiset taikka toimivat ratkaisut jne

Valvojat: Pertti, pressa

VSorjonen
Viestit: 147
Liittynyt: 09:12 27.05.2010.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja VSorjonen »

asiallinen peli !

- Vesa
Road King 2004 & Softail Standard 2006 & Sportster 1998 & Sportster 1990
KooTiikeri
Viestit: 8
Liittynyt: 16:01 12.12.2020.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja KooTiikeri »

Kuva

Tommosen ostin tossa pari kk sitten, muikeesta ilmeestä voi päätellä että on ensimmäinen pyörä. 12 vuotta unelmoin ja siinä se nyt on.

Lokarit ja muita diy prokkiksia aattelin toteuttaa huoltojen lisäksi, mutta muuten kovaa ajoa ens kesänä!
2001 1200 C XL Sportster
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

KooTiikeri kirjoitti: 14:34 14.12.2020. Kuva
Tuo linkki ei toimi, näkynee vain sinulle, ei muille. Merkkien sisälle pitää saada koko polku niin, että se päättyy xxxx.jpg, jolloin linkki on suoraan kuvaan. Sitten näkyy muillekin.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
Rässi66
Viestit: 16
Liittynyt: 19:22 29.10.2020.
Viesti:

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

KooTiikeri kirjoitti: 14:34 14.12.2020. Kuva

Tommosen ostin tossa pari kk sitten, muikeesta ilmeestä voi päätellä että on ensimmäinen pyörä. 12 vuotta unelmoin ja siinä se nyt on.

Lokarit ja muita diy prokkiksia aattelin toteuttaa huoltojen lisäksi, mutta muuten kovaa ajoa ens kesänä!
Fiksasin linkkiä, mulle näkyy ainakin. Oma unelmointi kesti kai 15 vuotta, mutta nyt on.
KooTiikeri
Viestit: 8
Liittynyt: 16:01 12.12.2020.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja KooTiikeri »

Rässi66 kirjoitti: 08:30 15.12.2020. Fiksasin linkkiä, mulle näkyy ainakin. Oma unelmointi kesti kai 15 vuotta, mutta nyt on.
Kiitos kun fiksasit linkin! :D
2001 1200 C XL Sportster
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja jensen »

Pectopah eli punakone. Tästä kaikki alkoi vuonna 1978. Minun motoristiura. Otsikko on harrikoista ja "projekteista" niin voisko tämä olla niitä projekteja?
Olin tuolloin 11 vuotias ja isä napsautti laturinjohdon poikki ja hollariin 12 volttinen autonakku. Me tehtii männänrenkaat jostai Minin renkaista.

Paljon ajettiin metsäteitä ja hangilla. Mie ja ja minun kaveri.

Nyt on 2 Harrikkaa ja 2 Kawasakia mutta totta kai tärkeää on se mistä kaikki alkoi ja sen on tämä

https://www.youtube.com/watch?v=AmB4Zlj ... e=youtu.be
Härväri82
Viestit: 13
Liittynyt: 20:54 13.10.2019.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja Härväri82 »

Yhden kesän ehtisin ajelemaan Sportsterilla, kunnes kävi näin. Eli vaihtui 2006 Road Kingiin.


Kuva

Kevättä odotellessa..
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja jensen »

Kuva
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja jensen »

Ruspat reistailee ja kaksi telakalla. Evosta meni kompensaattorin toinen jousi poikki ja pultti myös poikki mutta sain sen pois nätisti. Tilasin uudet osat. Shovelilla ajelin niin peilistä kattelin että mitä vittua kun savuaa minun mopo. Yleensä mitä mulla on ollut vanhoja ruspia niin veto päällä alkaa savuttaa mutta tämä tekee just pänvastoin ja kun löysään kaasun niin pöläyttää.

Mie aluksi kun ajelin Shovelilla niin käytin Rev teck öljyä niin mopo savusi ja kaveri sanoi että haisee. Vaihdoin Lique Molyyn 20/50 Mineraaliin niin loppui löyhkä. Nyt olen ajanut Championilla mikä taitaa olla halvinta kuraa mitä saa niin taidan ostaa pänikän Lique Molyä. Jos ei auta niin motti pöydälle ja uutta sylinteriä tai porautusta. Tälle varmaan on tehty hooni ja rengastus. Voi olla sylkyt soikeat? Ei maksa vaivaa rengastella kun kohta sama.

Eilen ryyppäsin ja tänään t-paita päälä ajelin niin perkele kun oli hauskaa ja nautiskelin. Kohmelossa ja lämmin keli ja t-paita. niin ihana lämmin tuuli.Sauhuttelu vain varjosti mieltä.
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Tulisko ohjureista öljy palotilaan jos moottorijarrutuksessa pölläyttää...

Mulla on sovelissa takakanteen menevässä linjassa 0.8mm mig-lankasuutin kuristimena. Näissähän on pikkusen sitä onkelmaa että kansiin saa kyllä öljyä mutta sitä ei saa sieltä riitävän ripeesti pois. :D


Sössön ohjeen mukaan sen voi kuristaa .050" mittaan, tai ainakin sitä kokoa ne on testannut.
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Vuppe kirjoitti: 23:29 07.06.2021. Tulisko ohjureista öljy palotilaan jos moottorijarrutuksessa pölläyttää...
Tätä veikkaan minäkin. Minulla shovelissa oli juuri tuota pulmaa ja vein kannet Hotbikeen korjattavaksi. Samalla porautin ja uusin ylikoon männät, kun oli jo noin paljon auki muutenkin. Loppui savutus ja tulppien mustuminen/kuoleminen.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja jensen »

Kiitos vastauksista. Varmaan ne ohjurit syynä. Olen mie niitä vaihtanut japanin ihmeisiin. Pronssiohjureita panevat niihin. Kokeilen sitä öljyjuttua ensin. Varmaan rahat menee hukkaan mutta voi tällä ajaa kuitenkin.

Ei pahasti nokista tulppia ja nyt tänään huomasin että mitähän vittua kun sinistä sauhua pukkaa kun löysään kaasun. Varmaan tarkistan myös sylinterit kun kone pöydällä.
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja jensen »

Mie olen niin persaukinen jäpykkä niin varmaan teen homman itte. Tuossa hyvä video https://www.youtube.com/watch?v=S2WKowYP178
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja jensen »

Saa nähä joutuuko isän jättämillä rahoilla ostetun Shovelin ottamaan ajoon kun romut menee rikki alta.

https://www.youtube.com/watch?v=WtnTZSJndPc

Kuva
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista

Viesti Kirjoittaja jensen »

Minun isä kyllä kuoli ihan vanhuuteen. Paljon oli auttanut ihmisiä ja korjannut niitten koneita.

https://www.youtube.com/watch?v=_A3qSJ4H7JI
Vastaa Viestiin