asiallinen peli !
- Vesa
Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Road King 2004 & Softail Standard 2006 & Sportster 1990
-
Tommosen ostin tossa pari kk sitten, muikeesta ilmeestä voi päätellä että on ensimmäinen pyörä. 12 vuotta unelmoin ja siinä se nyt on.
Lokarit ja muita diy prokkiksia aattelin toteuttaa huoltojen lisäksi, mutta muuten kovaa ajoa ens kesänä!
2001 1200 C XL Sportster
KooTiikeri kirjoitti: ↑14:34 14.12.2020.
Tuo linkki ei toimi, näkynee vain sinulle, ei muille. Merkkien sisälle pitää saada koko polku niin, että se päättyy xxxx.jpg, jolloin linkki on suoraan kuvaan. Sitten näkyy muillekin.
Kyllä Rautis on Raaka peli 

Fiksasin linkkiä, mulle näkyy ainakin. Oma unelmointi kesti kai 15 vuotta, mutta nyt on.KooTiikeri kirjoitti: ↑14:34 14.12.2020.
Tommosen ostin tossa pari kk sitten, muikeesta ilmeestä voi päätellä että on ensimmäinen pyörä. 12 vuotta unelmoin ja siinä se nyt on.
Lokarit ja muita diy prokkiksia aattelin toteuttaa huoltojen lisäksi, mutta muuten kovaa ajoa ens kesänä!
-
Pectopah eli punakone. Tästä kaikki alkoi vuonna 1978. Minun motoristiura. Otsikko on harrikoista ja "projekteista" niin voisko tämä olla niitä projekteja?
Olin tuolloin 11 vuotias ja isä napsautti laturinjohdon poikki ja hollariin 12 volttinen autonakku. Me tehtii männänrenkaat jostai Minin renkaista.
Paljon ajettiin metsäteitä ja hangilla. Mie ja ja minun kaveri.
Nyt on 2 Harrikkaa ja 2 Kawasakia mutta totta kai tärkeää on se mistä kaikki alkoi ja sen on tämä
https://www.youtube.com/watch?v=AmB4Zlj ... e=youtu.be
Olin tuolloin 11 vuotias ja isä napsautti laturinjohdon poikki ja hollariin 12 volttinen autonakku. Me tehtii männänrenkaat jostai Minin renkaista.
Paljon ajettiin metsäteitä ja hangilla. Mie ja ja minun kaveri.
Nyt on 2 Harrikkaa ja 2 Kawasakia mutta totta kai tärkeää on se mistä kaikki alkoi ja sen on tämä
https://www.youtube.com/watch?v=AmB4Zlj ... e=youtu.be