Kingin satula

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

kat
Viestit: 20
Liittynyt: 14:14 23.09.2012.
Viesti:

Kingin satula

Viesti Kirjoittaja kat »

Minulla on 2017 Kingi, jossa on edelleen vakiosatula. Muuten pyörään tyytyväinen, mutta 2 päällä ajettaessa satula vähän ahdistaa. Itse en ole ihan pieni (186 cm/126 kg), mutta vaimo on kokolailla normaalin kokoinen (160 cm/?). FLD:ssä, joka meillä oli aikaisemmin, oli Tallboy satula, joka kyllä tuntui tilavammalta kuin tämä Kingin satula ja painokin oli silloin aika samoissa lukemissa. Kinginhän pitäisi olla isompi pyörä kuin FLD?
Onko kellään kokemusta Tallboy tai Hammock satulasta Kingissä tai jossain toisessa matkamallissa?
kat
Viestit: 20
Liittynyt: 14:14 23.09.2012.
Viesti:

Re: Kingin satula

Viesti Kirjoittaja kat »

FLHR Road King
Avatar
jty
Viestit: 494
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kingin satula

Viesti Kirjoittaja jty »

Mä vaihdoin HD:n Sundowner-satulan ja oon tyytyväinen. Ruma mutta mukava
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
kat
Viestit: 20
Liittynyt: 14:14 23.09.2012.
Viesti:

Re: Kingin satula

Viesti Kirjoittaja kat »

Pientä päivitystä tähän Kingin satula asiaan. Tuli sitten hankittua se Tallboy satula, mistä mulla oli hyvät kokemukset FLD:ssä.
Satula on jonkin verran korkeampi kuin alkuperäinen ja siirtää kuskia myös taaksepäin 1.5", toki takana istuvan kustannuksella. Nyt on muutama sata km ajoja takana pääasiassa kaksin ja olemme emännän kanssa molemmat
tyytyväisiä satulaan.
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Kingin satula

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Tuo 1,5" pitkittäinen siirtymä tekee hirmuisen paljon ajomukavuuteen.
Mulla kävi samoin kyreniuksen aikaisen badboyn kanssa. Siihen oli laitettu fatboyn satula, joka oli sopiva, mutta siirsi kuskia muutaman sentin eteenpäin.
Omalla satulalla ajoasento muuttui sellaiseksi, ettei perse enää puudu. Nämä penkkiasiat on pienestä kiinni ja tosi paljon kuskin mitoista.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin