MP- kausi käyntiin huonoissa merkeissä
MP- kausi käyntiin huonoissa merkeissä
Oulun seudulla on mp-kausi avautunut tosi huonosti. Tänään yksi kuollut Oulussa, auto tuli kolmion takaa eteen, viikolla nurinajo ylinopeusjarrutuksesta Vaskikellon tienoilla ja edellisellä viikolla hirvikolari iltayöstä Oulun liepeillä. Huh, huh.
Dyna FXDCI
Re: MP- kausi käyntiin huonoissa merkeissä
Monessako osallisena Harrikka?
Ikäviä asioita. Kaikella kunnioituksella silti toistan jonkun muun viimekeväisen toiveen. Ei nyt aleta listaamaan vainajia tälläkään kaudella.
Flhrsi 07
Olin paikalla ensinmainitussa harrikalla, ja toinen hd pysähtyi. Ei oltu ehkä osallisia mutta yamaha miehen henki on omaisille yhtä tärkeä kuin hd miehen omilleen, ja ympäristössä todennäköisesti pidetympi kuin me hd miehet.jutaharri kirjoitti:Monessako osallisena Harrikka?
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
En nyt ole ihan varma, mitä jutraharri tarkoitti, mutta minä tajusin sen kyllä sen niin, että Harrikat ovat selvästi kyykkypyöriä harvemmin osallisia hurjista nopeuksista, keulimisista sun muista vastaavista johtuneista onnettomuuksista. En lukenut lausetta hengen arvon mittarina.John Doe kirjoitti:yamaha miehen henki on omaisille yhtä tärkeä kuin hd miehen omilleenjutaharri kirjoitti:Monessako osallisena Harrikka?
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Nyt kyseessä ei ollut kyykky, itse olin paikalla lainmatkalehmällä ja kyllä niillä ajo-ominaisuuksilla ennakointi ja varovaisuus on viisautta. Jotenkin kun näkee vainajan asfaltilla niin hetken kaiken peilaa sitä kautta.Joe Cool kirjoitti:En nyt ole ihan varma, mitä jutraharri tarkoitti, mutta minä tajusin sen kyllä sen niin, että Harrikat ovat selvästi kyykkypyöriä harvemmin osallisia hurjista nopeuksista, keulimisista sun muista vastaavista johtuneista onnettomuuksista. En lukenut lausetta hengen arvon mittarina.John Doe kirjoitti:yamaha miehen henki on omaisille yhtä tärkeä kuin hd miehen omilleenjutaharri kirjoitti:Monessako osallisena Harrikka?
jd
Tuo Oulun onnettomuus oli Iltalehdessä virheellisesti otsikoitu: "Kolmion takaa kuolemaan".
Tekstissä kyllä selvisi, että auto oli se, joka tuli kolmion takaa ja moottoripyöräilijä kuoli.
Tekstissä kyllä selvisi, että auto oli se, joka tuli kolmion takaa ja moottoripyöräilijä kuoli.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Ihan oikein arvelit. Koska ollaan tällä foorumilla, oletan että pahimmillaan toisena osapuolena onnettomuudessa tai pahimmillaan kuolemaan johtaneessa, on ollut Harrikka.Joe Cool kirjoitti:En nyt ole ihan varma, mitä jutraharri tarkoitti, mutta minä tajusin sen kyllä sen niin, että Harrikat ovat selvästi kyykkypyöriä harvemmin osallisia hurjista nopeuksista, keulimisista sun muista vastaavista johtuneista onnettomuuksista. En lukenut lausetta hengen arvon mittarina.John Doe kirjoitti:yamaha miehen henki on omaisille yhtä tärkeä kuin hd miehen omilleenjutaharri kirjoitti:Monessako osallisena Harrikka?
Jokaisen henki on yhtä tärkeä, ajaa sitten millä hyvänsä liikenteessä.
Vaikka ollaan tällä foorumilla niin varmasti muilla kuin hd;llä ajetuista kolareista voi tämänkin palstan lukija ottaa oppia/saada miettimisenaihetta. Tuokin kuolema tulee sotkemaan kahden perheen elämän pitkäksi aikaa. Kyllä tuollainen tilanne sitä selvinnyttäkin osapuolta painaa. Siihen en halua kenenkään ottavan kantaa onko tuo taakka suurempi tai pienempi jos menehtynyt olisi hd-henkilö.jutaharri kirjoitti: Ihan oikein arvelit. Koska ollaan tällä foorumilla, oletan että pahimmillaan toisena osapuolena onnettomuudessa tai pahimmillaan kuolemaan johtaneessa, on ollut Harrikka.
Jokaisen henki on yhtä tärkeä, ajaa sitten millä hyvänsä liikenteessä.
jd
Pertti kirjoitti:Tuo Oulun onnettomuus oli Iltalehdessä virheellisesti otsikoitu: "Kolmion takaa kuolemaan".
Ride to freedom with the King of Kings!