Amerikkalaista huijausta - VAROKAA!
Amerikkalaista huijausta - VAROKAA!
Tämä kuuluisa Direct Harley Parts vei tuhat euroa, eikä PayPal mahda mitään, sillä asia olisi tullut reklamoida 45 päivän sisällä tilauksesta. No neuvoivat sitten PayPalilta kuinka jättää "Dispute" myyjälle, vaan sekäänpä ei onnistu tämän kauppiaan kyseessä ollessa. Myyjä ei vastaa sähköposteihin ja firman "virallisen" sähköpostin osoite on poissa käytöstä. Niin ikään Kanadasta soitettu puhelu "Toll Free Number" on poissa käytöstä. Eipä kannata Frankilta enää osia tilata!
Re: Amerikkalaista huijausta - VAROKAA!
Yritin kerran reklamoida englantilaisen huijarin toimia Paypalille. Ei mennyt edes aika umpeen, mutta jäi rahat saamatta. Väsähdin kirjeenvaihtoon, kun rahasumma ei ollut kuitenkaan kuin kymppejä. Sen jälkeen olen kerran tai pari törmännyt epäluotettavaan kauppiaaseen ja molemmilla kerralla ottanut Paypalin ohi yhteyden Luottokuntaan. Tätä reittiä pitkin rahat ovat palautuneet molemmilla kerroilla. Ja nopeasti. Paypal otti toisella kertaa yhteyttä "...jos tavara kuitenkin sattuisi saapumaan, ilmoittakaa siitä meille..."
Asioi suoraan sun luottokorttiyhtiösi kanssa. Kokoa materiaali, mitä olet tilannut, mistä ja mikä on ollut kirjeenvaihdon tulos. Mitään muuta ei mun tapauksessa tarvittu.
Asioi suoraan sun luottokorttiyhtiösi kanssa. Kokoa materiaali, mitä olet tilannut, mistä ja mikä on ollut kirjeenvaihdon tulos. Mitään muuta ei mun tapauksessa tarvittu.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: Amerikkalaista huijausta - VAROKAA!
Oliko tämä pulju http://www.directharleyparts.com/" onclick="window.open(this.href);return false;