Kiwi kirjoitti:On se kumma miten erilailla näitä osto-asioita hoidetaa, toiset tahtoo itte tuoda ja toiset ei. Mun mielestä olis vaa kiva kuunnella juttuja pyörän historiasta, tehdyistä reissuista, ja niistä tekemättömistä
Ja Buellin edelliselle omistajalle voisin lausua pari valittua sanaa
... Jos sen vaa jostai saisin kiinni...
Ootko joutunu ns. kusetuksen uhriksi? Suomi on pieni maa, ei täällä kukaan kovin pahaan piiloon pääse.
No ei siinä kovin voi avk kusettaa, on vaa kötöstelty aika hyvin kaikkia laitteita, ja vaihe polkimenki on kadottanu
Kiwi kirjoitti:On se kumma miten erilailla näitä osto-asioita hoidetaa, toiset tahtoo itte tuoda ja toiset ei. Mun mielestä olis vaa kiva kuunnella juttuja pyörän historiasta, tehdyistä reissuista, ja niistä tekemättömistä
Ja Buellin edelliselle omistajalle voisin lausua pari valittua sanaa
... Jos sen vaa jostai saisin kiinni...
Ootko joutunu ns. kusetuksen uhriksi? Suomi on pieni maa, ei täällä kukaan kovin pahaan piiloon pääse.
No ei siinä kovin voi avk kusettaa, on vaa kötöstelty aika hyvin kaikkia laitteita, ja vaihe polkimenki on kadottanu
Joo`o, itte pitäs kaikki tehdä, tulis kunnolla . Toivotaan et tulee kuntoon, alkaa olee ajokelit.
hdlate kirjoitti: Moottoripyöräilyssä kiehtoo se, että ajaessa saa olla omien ajatustensa kanssa.
Tähän pitää lainata pari kommentia, jotka ovat jääneet mieleen aiemmista keskusteluista, joissa kyseltiin neuvoja erilaisten kypäräpuhelimien käytöstä, jotta voisi kälättää ajaessaan kaverin kanssa :
Kaasi kirjoitti:Ja yksi parhaista puolista moottoripyörällä reissaamisessa on se, ettei tarvitse puhua kenenkään kanssa
eeko kirjoitti:Eikä tarvitse vastata puhelimeen. Saa rauhassa katsella maisemia ja ajatella omiaan.
Itsekin olen melkoisen puhelias mies ja etenkin työaikana puhelin soi koko ajan. Kun pääsee pyörän selkään, ei todellakaan halua yhtään puhelua eikä keskustelua Jos haluan ajella ja jutella, otan auton ja jos haluan lisätä siihen tuulen huminaa, otan avoauton tallista. Kun haluan ajaa rauhassa, otan Harrikan esille
Tama puhelinasia on aina tapetilla ja taallakin valilla duunissa kiroilevat etta miksi ei ole jotain bluetoothia tms. Vastaus mitahan mahtaa vastapuoli kuulla kun painaa toistasataa motarilla ku itse ei kuule hevon vittua. Sitapaitsi nama kyparapuhelinsysteemit on hanurista, vaikka varmaan helpottaa erilaisten asioiden kommunikoinnissa. Meilla ainakin taalla jos olen emannan kanssa niin se vaan taputtaa kaksi kertaa olkapaahan kun on tarve pysahtya. Isommalla ryhmalla ajettaessa jos vahankaan tietaa ohjeista niin homma toimii ku kello. Sitapaitsi kavereilla on kamat aina niin vimpanpaalle etta taukoja ei puutu. Varsinkin kaasaripelit on sellasii etta kundit on vahan laiskoja putsaamaan (tiedan kylla miksi) niin valilla tulee pakollisia huoltotaukoja. Ja silla lailla homma etenee. Jos ja kun elakkeelle paasen niin kannykka on ensimmainen vehje joka lentaa ku leppakeihas, silla alan hommissa ollu jo vuodesta 94 ja alkaa vahitellen puhelimessa kalattaminen kayda voimille. No ehka sen pitaa mutta vaan ottaa vastaan puheluita jotka tulevat ihmisilta joiden puheluita muutenkin ottaisi vastaan. Onneksi, taalla kun lahtee reissuun, on valilla satoja kilometreja etta ei kuulu kannykat eika mikaan muukaan. Iso maa ja maaseutu harvaan asuttu. Taalla ei operaattorit lehmille verkkoa rakenna. (Tosin voisivat kylla, takais duunit seuraavaksi 20 - 30 vuodeksi)