V-Rod aloittelijalle?
Re: V-Rod aloittelijalle?
Lyhyesti: VRod sopii aloittelijalle kuin suutarin sormi sian perseeseen
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Re: V-Rod aloittelijalle?
Tarviiko siinä olla edes suutarimcjusa kirjoitti:Lyhyesti: VRod sopii aloittelijalle kuin suutarin sormi sian perseeseen
-90 FXR Super Glide
Re: V-Rod aloittelijalle?
Siis hyvin vai huonosti?mcjusa kirjoitti:Lyhyesti: VRod sopii aloittelijalle kuin suutarin sormi sian perseeseen
Loud valves save lives
Re: V-Rod aloittelijalle?
Onko Sportster siis saanut kilpailijan "Tyttöpyörä" kategoriassa Sorry se vaan lipsahtiJiiVee kirjoitti:Rouvallani V-Rod ollut nyt 1,5v ja sanoo että helpoin ja mukavin ajettava, mistä hänellä on kokemusta (minun öölishovelia ei ole vielä kokeillut ). Aikaisemmin hänellä on itsellään ollut Dyna ja Sportster.
Re: V-Rod aloittelijalle?
Rodi se tarjoaa sellaista "kyytiä", että mrX olisi ihmeissään...
LIFEMEMBER
Re: V-Rod aloittelijalle?
Yksi huomionarvoinen pointti on että kun koneesta löytyy jerkkua (jo alakierroksilla myös VROD:sta?) niin kannattaa olla tosi varovainen kurveissa kun kääntää kaasua, saattaapi lähteä takapyörä alta. Kannattaa varmaan alkuun mennä kurvit kytkin pohjassa. Messuilla Engelsmanni tms. HD-kauppias varoitteli myös moottorijarrutuksen voimasta. Mutta eikös VROD:ssa nykyään ole luistokytkin tätä ongelmaa helpottamaan? En ole VROD:a (vielä) ajanut, mutta painoa en ole Harrikoissa ikinä kokenut ongelmaksi. Jos jo mutkassa ollessaan huomaa vauhtia olevan liikaa, niin painava pyörä on kait hankalampi hoidella. Vastaohjaus, kuten jo mainittiin, kannattaa opetella selkäytimeen ettei sitten ala vääntämään pyörää voimalla jos/kun tulee paniikki.
Street Glide -14, Forty Eight -13
Re: V-Rod aloittelijalle?
On.Mutta eikös VROD:ssa nykyään ole luistokytkin tätä ongelmaa helpottamaan?
LIFEMEMBER
Re: V-Rod aloittelijalle?
V-Rodia tuli testattua huolella viikon ajan Ranskassa keväällä 2003.Vallu kirjoitti:Rodi se tarjoaa sellaista "kyytiä", että mrX olisi ihmeissään...
Paukkuja oli mulle ihan riittävästi, jopa liikaa.
Omat kyvyt loppui ennenkuin pyörän rajat tuli vastaan
Tosin mulle riittää Sportster
Re: V-Rod aloittelijalle?
Ompa kauhia peli, pitääpä varoa jos joskus ihan pakosta joutuu ajamaanJontte68 kirjoitti:Yksi huomionarvoinen pointti on että kun koneesta löytyy jerkkua (jo alakierroksilla myös VROD:sta?) niin kannattaa olla tosi varovainen kurveissa kun kääntää kaasua, saattaapi lähteä takapyörä alta. Kannattaa varmaan alkuun mennä kurvit kytkin pohjassa. Messuilla Engelsmanni tms. HD-kauppias varoitteli myös moottorijarrutuksen voimasta. Mutta eikös VROD:ssa nykyään ole luistokytkin tätä ongelmaa helpottamaan? En ole VROD:a (vielä) ajanut, mutta painoa en ole Harrikoissa ikinä kokenut ongelmaksi. Jos jo mutkassa ollessaan huomaa vauhtia olevan liikaa, niin painava pyörä on kait hankalampi hoidella. Vastaohjaus, kuten jo mainittiin, kannattaa opetella selkäytimeen ettei sitten ala vääntämään pyörää voimalla jos/kun tulee paniikki.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Re: V-Rod aloittelijalle?
Herkät närkästyy... vaikkakin totta, että minun tuttavapiirissä olevista Rodeista enemmistö naisten omistuksessa ja käytössäMrX kirjoitti:Onko Sportster siis saanut kilpailijan "Tyttöpyörä" kategoriassa Sorry se vaan lipsahti
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: V-Rod aloittelijalle?
No joo, ehkä tuo kytkin pohjassa kurvissa on vähän liiottelua. Ehkä vaan jäi takaraivoon kun justiinsa juttelin yhden kyykkypyörähepun kanssa joka käy radalla ajelemassa. Tuli vaan ilmi että hän ei halua tonnista vaan jatkaa 600 kuutioisella, koska mutka-ajo radalla vaikeutuu kun isompi kone vääntää niin paljon paremmin. Taitavammat kaverit osaavat tietty käyttää tuonkin hyväkseen.
Street Glide -14, Forty Eight -13
Re: V-Rod aloittelijalle?
Rodi on customi eikä kyykky! Ne erottaa siitä, että customilla tullaan varpaat edellä, kyykyllä pää edellä.Jontte68 kirjoitti:No joo, ehkä tuo kytkin pohjassa kurvissa on vähän liiottelua. Ehkä vaan jäi takaraivoon kun justiinsa juttelin yhden kyykkypyörähepun kanssa joka käy radalla ajelemassa. Tuli vaan ilmi että hän ei halua tonnista vaan jatkaa 600 kuutioisella, koska mutka-ajo radalla vaikeutuu kun isompi kone vääntää niin paljon paremmin. Taitavammat kaverit osaavat tietty käyttää tuonkin hyväkseen.
LIFEMEMBER
Re: V-Rod aloittelijalle?
Väärin, Screamin Eagle rodi on sekä custom että kyykky. Siinä kuski on sekä jalat että pää edellä C:n mallisessa asennossa. Todella nautittava asento.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Re: V-Rod aloittelijalle?
Eiku väärin. Mittaa kumpi on edempänä varpaat vai nenä, niin näet.
LIFEMEMBER