Sportti 1200 Custom
-
Safaridude
Sportti 1200 Custom
Ensimmäisen hurlidurlin hankinta olisi edessä ja skeggeä on kasvateltu jo muutama viikko, heh. Kyselisinkin, että minkälaisia kokemuksia foorumilaisilla on kyseisestä pyörästä? Kauppias ainakin on ylistänyt tätä mallia suu vaahdossa...
-
Vieras
Re: Sportti 1200 Custom
"If you want a good, reliable, classic feeling motorcycle, it's tough to beat
a Sportster."
--Colorado Jeff
Eipä sitä paljon muuta tarvitse sanoa
ps. unohtu kirjautua
-Sportster
a Sportster."
--Colorado Jeff
Eipä sitä paljon muuta tarvitse sanoa
ps. unohtu kirjautua
-Sportster
- Mopopoika -65
- Viesti:
- Sporttiboy
- Viesti:
Kannattaa, kiva ajaa ja etenkin 91 alkaen viislovinen loota jota kehuvat huolettomammaks kun nelilovista. Tosin on niillä nelilovisillakin ajettu kuulemma paljon.
Mulla kans sama meininki, jos vaikka muita tulis kylkeen niin sportti pysyy tallissa, tai paremminkin ajossa. Joillekin vaan joku istuu paremmin kun muut
Mulla kans sama meininki, jos vaikka muita tulis kylkeen niin sportti pysyy tallissa, tai paremminkin ajossa. Joillekin vaan joku istuu paremmin kun muut
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
Vieras
Osta Dyna
Niinku näet kehuja suu vaahdossa...
Osta Dyna. Perustelen: On Big twin. On kuin iso sporster. Ei kai kyse ole rahamäärästä? Hyvän Dynan löytää kyllä samalla rahalla kun ton sun ehdokkaan. Minun ainakin on vaikea keksiä syytä, miksi sporty (no, ehkä keveyden vuoksi hennommalle kuskille), jos haluat urheilullisen pyörän, Buellit on lähellä, jos haluat rakentaa chopperin, -no kai copper-aihioksi täytyy olla big twini, customiksi samoin. Jos on kyse siitä että on pakko ostaa HD, nuori, ja alkuperäinen, mutta rahat ei oikein riittäisi, osta joku muu hyvä pyörä. Ei kai HD:n osto ole mikään itsetarkoitus, moottoripyöräilystä kai on kyse, julisteita HD:stä ja muista hienoista pyöristä voi sitten ripustaa kämpän seinälle.
Tämä on sitten MINUN IKIOMA MIELIPIDE, en tarkoita ketään suututtaa.

Re: Osta Dyna
No eipä täydy. Selailkaapa vaikka uusimpia Kopteri-lehtiä tai vierailkaa WooDoo-metallin nettisivuilla. Kyllä Sporsterista saapi aika nätin chopperin ! Allekirjoittaneen mielestä ainoa häiriötekijä on nuo takajouset, mutta se onkin sitten kokonaan eri keskustelu"Anonymous"... jos haluat rakentaa chopperin, -no kai copper-aihioksi täytyy olla big twini, customiksi samoin...
Ainakin uusi 2004 mallin Sportster oli huomattavasti parempi ajaa mutkatiella yli satkun vauhteja kuin oma dynani.Anonymous kirjoitti:Minun ainakin on vaikea keksiä syytä, miksi sporty
-
Vieras
Jotakin tuohon viittaavaa tuli kommenttina 2004 mallisen Yöjunan kuljettajaltakin, kun meinasi välttämättä jäädä Hankasalmen tiellä - piti oikein hidastaa vauhtia. Ja mun Sportti on "vain alkuperäiskuntoinen" 883.Ainakin uusi 2004 mallin Sportster oli huomattavasti parempi ajaa mutkatiella yli satkun vauhteja kuin oma dynani.
1200R
Minulla on roadster ja se on ainakin hyvä ajopyörä. Eriasia on jos laittaa muut seikat etusijalle, mutta jos haluaa HD:n ja monipuolisen ajopyörän niin Sportster on vaikea voittaa. Ainoa negatiivinen puoli on ollut lievä ahtaus vaimon kanssa ajellessa, varsinkin jos vaimo ajaa minä olen kyydissä tahtoo antaa keulaa turhan helposti (100kg).
Suunnitelma on vain lista asioita jotka eivät toteudu.
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: 1200R
Vetästiin kesällä Euroopassa vaimon kanssa 5000 km lenkki ja ei tuo valitellut muuta kun mun käytöksestä ja siitä että aurinko paistoi lian kuumasti...Kaasi kirjoitti:Minulla on roadster ja se on ainakin hyvä ajopyörä. Eriasia on jos laittaa muut seikat etusijalle, mutta jos haluaa HD:n ja monipuolisen ajopyörän niin Sportster on vaikea voittaa. Ainoa negatiivinen puoli on ollut lievä ahtaus vaimon kanssa ajellessa, varsinkin jos vaimo ajaa minä olen kyydissä tahtoo antaa keulaa turhan helposti (100kg).
Kysehän on siitä mitä mopolta haluaa! Sportilla nöyryyttää tarvittaessa kiinanpyöriäkin, on kokeiltu. Dynaa on kans ajanut jokusen päivän ja kerran ja kyllä Sportti osuu mun käteen miellyttävämmin! Oon kai sit liian "naismainen" ja "hento" kun tykkään tästä...
Viimeinen kommentti oli vitsi jonka tutut ehkä ymmärtää...
-
Vieras
Re: Sportti 1200 Custom
mul on 1200 custom '04ja oon ollu helvetin tyytyväinen.oon ajellu myös kaverin dynaa mut Sportster on mun pyörä.hintaero helvetistikin ajettuun softailiin on niin iso, musta dyna on ns. välimalli.ja sitäpaitsi on kai toi '04 Sportster ja siitä eteenpäin tehtaan uusimpia malleja, joten ajo-ominaisuudet on mun mielestä kohdallaan. mut näähän on noita makuasioita.Safaridude kirjoitti:Ensimmäisen hurlidurlin hankinta olisi edessä ja skeggeä on kasvateltu jo muutama viikko, heh. Kyselisinkin, että minkälaisia kokemuksia foorumilaisilla on kyseisestä pyörästä? Kauppias ainakin on ylistänyt tätä mallia suu vaahdossa...
Sportilla nöyryyttää tarvittaessa kiinanpyöriäkin, on kokeiltu.
Tovenperrään eipä näistä ratapyöriä saa. Vaikka olisi minkälainen monsterimoottori jolla suoralla pärjää, niin sitten tulee se eka mutka ja "thats it". Hyviä vehkeitä ne on kaikki körötellä paikasta toiseen.
...kele, tämmöisiin pikkuhommiin ole ennenkään mitään ns. ammattimiestä tarvinut pyytää.
FLHTK -11
FLHTK -11
- Sporttiboy
- Viesti:
Kuosissa olevalla sportilla poistuu mutkatietäkin muuten yllättävän ripeästi jopa jalat edellä! Kokeilu sattui paria nuorta kaveria opettaen tutulla tiellä. Oli poikien ekat täystehopyörät ja ajotaito vielä sen mukaista, osaava kaveri olis kyl pysyny kyydissä vaikka baana olikin sellainen jota on tullut tahkottua vuosien saatossa satoja kertoja vaikka minkälaisella vatkaimella.kimmos kirjoitti:Sportilla nöyryyttää tarvittaessa kiinanpyöriäkin, on kokeiltu.Kannattaa kuitenkin olla varovainen noissa nöyryytyksissä, kun vastapuolella saattaakin olla yli 125 ccm japsipyörä ja sitten käykin huonosti...
Tovenperrään eipä näistä ratapyöriä saa. Vaikka olisi minkälainen monsterimoottori jolla suoralla pärjää, niin sitten tulee se eka mutka ja "thats it". Hyviä vehkeitä ne on kaikki körötellä paikasta toiseen.
Kun tuntee moponsa sillä tekee ihmeitä...