minkä maalia
-
maalari
minkä maalia
Tuossa aiemmin oli keskustelua pakosarjojen maalauksesta, niin mitähän maalia voisi laittaa sylintereihin, hornaa, kilikali maalia vai mitä?, kannet vois tietysti maalata siinä samalla.
- Minna&FatBoy
- Viesti:
-
vierailija
- Sporttiboy
- Viesti:
Mulla on mopo perinteisesti ajon jäljiltä aina niin paskanen, ettei siinä sävyt paljoo erotu. Oon kyllä ajatellut että kun sais pataan Teflon(tm).pinnoitteen niin lähtis paska helpommin irti...
Ja nyt kun se olis passelisti levällään!
Ja nyt kun se olis passelisti levällään!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Itse olen tässä kiilloittamassa lohkoja ihan siinä toivossa, että näyttäisi hienolle ja että paska ei tarttuisi niinkuin junttilan tuvan seinään.
Sporttiboy: en tiedä mitä levällään tarkoittaa, mutta aukaiseppa ne lohkot jos et ole vielä aukaissut. Itse aukaisin viime viikonloppuna ja meinasi tulla kuset ja paskat housuun kun näin sen kampiakselin. Se oli jo vähän ns. "uskonnollinen elämys"
Sporttiboy: en tiedä mitä levällään tarkoittaa, mutta aukaiseppa ne lohkot jos et ole vielä aukaissut. Itse aukaisin viime viikonloppuna ja meinasi tulla kuset ja paskat housuun kun näin sen kampiakselin. Se oli jo vähän ns. "uskonnollinen elämys"