Bendix vai läppä keihin

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jussi s

Bendix vai läppä keihin

Viesti Kirjoittaja jussi s »

Bendxillä oon tähän asti ajellu ja nyt tarttu rompetorilta läppä keihin mukaan.Kokemuksia kannattaako vaihtaa keihini kehiin?
Paremmalta tosin tuo bendixi näyttää vanhassa moottorissa. :twisted:
Pertti
Viesti:

Keihini

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Keihini!
jyristys

Re: Bendix vai läppä keihin

Viesti Kirjoittaja jyristys »

jussi s kirjoitti:Kokemuksia kannattaako vaihtaa keihini kehiin?
Paremmalta tosin tuo bendixi näyttää vanhassa moottorissa. :twisted:
If it ain't broke..
jussi s

Re: Keihini

Pertti kirjoitti:Keihini!
Perusteluja?
Pertti
Viesti:

keihini

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Yksinkertainen, toimiva, ei vuoda, toimii paremmin koko vetoalueella. Ainakin itse pidän bendiksiä huonompana. Bendiksin kiihdytyspumppu vuotaa melkein järjestään( hetken pitää korjaus satsin jälkeen). Hankala saada säätöihin varsinkin jos ainoastaan tyhjäkäyntipiirille on säätö, toisissa on kyllä neulasäätö pääsuuttimellekkin. Toumintaperiaate molemmissa merkeissä sama, bendiksit vaan yleensä vanhoja klosuja josta moni kiusa varmaan johtuu. Käytetyt Keihinit on ollu yleensä erittäin hyväkuntoisia ellei ole sitten murjottu paloja pois. Ulkonäkö ei sieltä putsarin takaa paljon erotu, ja putsarikin käy sama. Sen verran halpoja keihinit on että ei korkealta putoa vaikka kokeileekin. Myit setten vaikka mulle halavalla, jos siltä tuntuu.
jussi s

Hyvin tuo mopo on bendixillä pelannu,ainut ongelman tapanen on ollu kuumana käynnistäminen.Tai ei se oo ongelma mulle kun tiedän että se lähtee ennemmin tai myöhemmin,enenmänkin ongelma nappi startti kavereille jotka joutuu oottelemaan. :twisted:
Mutta pitää kokeilla keihiniä,siinähän se selviää.
Kun sais tankin maalarilta niin vois alkaa jo pihalla ajelemaan. :wink:
Deeku

Viesti Kirjoittaja Deeku »

Itellä oli Keihini pirun monta vuotta vuotta ja pelkästään positiivista kerrottavaa tuosta vehkeestä.Kunnes vanhuuttaan sitten lakkasi toimimasta ja menetti logiikkansa.Korjaussarjojahan saa.Kuten sanottu, tykkäsin keihinistäni kyllä.
Vastaa Viestiin