minkä maalia

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

maalari

minkä maalia

Viesti Kirjoittaja maalari »

Tuossa aiemmin oli keskustelua pakosarjojen maalauksesta, niin mitähän maalia voisi laittaa sylintereihin, hornaa, kilikali maalia vai mitä?, kannet vois tietysti maalata siinä samalla.
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Horna tulis ekana mieleen. Se, paljonko se kestää kuumuutta, ei tule mieleen, mutta lukee purkin kyljessä. Kyllä se aika reilusti kestää.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Miranol toimii hyvin sylintereissä

Jack
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Toinen ääni miranolille. Kaikki rakentamani moottorit autoista prätkiin olen sillä maalannut ja hyvin pysyy. Ainoa miinuspuoli on ehkä turhan kiiltävä pinta, kai tuohonkin jotain mattapastaa voisi sekoittaa.
vierailija

Viesti Kirjoittaja vierailija »

Kestääkö Miranol tosiaan noin paljon kuumuutta? Mitä pohjamaaliks, vaiko ei mitään? Tää on hieno juttu tietää, tuli palettiin paljon värejä lisää noiden "uuninluukku-maalien" lisäks. Onko eri sävyjen lämmönkestossa eroja?

J.K.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mulla on mopo perinteisesti ajon jäljiltä aina niin paskanen, ettei siinä sävyt paljoo erotu. Oon kyllä ajatellut että kun sais pataan Teflon(tm).pinnoitteen niin lähtis paska helpommin irti...

Ja nyt kun se olis passelisti levällään!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Itse olen tässä kiilloittamassa lohkoja ihan siinä toivossa, että näyttäisi hienolle ja että paska ei tarttuisi niinkuin junttilan tuvan seinään.

Sporttiboy: en tiedä mitä levällään tarkoittaa, mutta aukaiseppa ne lohkot jos et ole vielä aukaissut. Itse aukaisin viime viikonloppuna ja meinasi tulla kuset ja paskat housuun kun näin sen kampiakselin. Se oli jo vähän ns. "uskonnollinen elämys" :mrgreen:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

vierailija kirjoitti:Kestääkö Miranol tosiaan noin paljon kuumuutta? Mitä pohjamaaliks, vaiko ei mitään?...
Hyvin kesti ainakin evon sylintereissä. Maalataan suoraan puhtaalle metallipinnalle.
Vastaa Viestiin