Moi,
Tuli spostii tommone muistutus, jos tää on klupin lähettämä
Miulla ei oo mittää hajua käyttäjätunnuksesta/salasanasta
Mistäs niitä kysellää/saapi
"Hei MIKA,
Harley-Davidson Club Finland ry käyttää FloMembersia jäsenhallintaan. Edellisestä kirjautumisestasi on kulunut lähes kaksi vuotta. Jos haluat tarkastella ja muokata tietojasi jäsenrekisterissä jatkossakin, kirjaudu sisään viimeistään 11.01.2026. Jos linkki ei toimi, ole hyvä ja kopioi ja liimaa tämä URL
(ilman välilyöntejä) selaimesi osoiteriville ja paina Enter.
Jos päätät olla kirjautumatta sisään, kirjautumisoikeutesi poistetaan. Tämä ei vaikuta jäsenyyteesi. Tietosi säilyvät FloMembersissa, ja organisaatiosi voi aktivoida kirjautumisoikeutesi uudelleen myöhemmin. Ota yhteyttä järjestöön Harley-Davidson Club Finland ry saadaksesi lisätietoja."
Kun se tuli sinulle sähköpostilla, niin kukas eli mikäs oli sähköpostin lähettäjä?
Minä uskaltauduin klikkaamaan tuota sinun tekstissäsi olevaa linkkiä kun oli kaikki varotoimet kännykässä päällä, hengitysuoja ja preservatiivi ym. puettuna ja kyllä se meni kerhon virallisille sivuille jäsenosioon.
Minä olen tuolla virallisten sivujen jäsenosiossa käynyt tänäkin vuonna, olen sitä kautta ilmoittautunut mm. EAK:iin. Eli minulle ei tuollaista saamaasi muistutusta ole tullut. On varmaankin niin että ko. sivujen järjestelmä eli se Flo... vahtii sivuilla käyntiä tällä tavoin.
Ja niilläkin sivuilla todetaan, että jos ei onnistu niin jäsenkirjuriin Pertin antamalla s-postiosoitteella yhteyttä. Jos siis haluaa noille sivuille. Jos ei, niin sitten voi unohtaa koko jutun.
Olisi kyllä voinut olla tuossa kirjeessä tuon "ota yhteyttä järjestöön"-tekstin sijasta olla suoraan se jäsenkirjurin s-postiosoite.
UrpoTJ kirjoitti: 23:21 29.12.2025.
... Olisi kyllä voinut olla tuossa kirjeessä tuon "ota yhteyttä järjestöön"-tekstin sijasta olla suoraan se jäsenkirjurin s-postiosoite.
Juu, tää lause, järjestö-sana aiheutti tuumailua
"... Ota yhteyttä järjestöön Harley-Davidson Club Finland ry saadaksesi lisätietoja."
Joka tappauksessa assia selkis, kiitokset vastanneille
Tuo viesti on täysin aito ja jäsenrekisterijärjestelmän automaattisesti lähettämä.
Jäsenrekisteriin liittyvissä asioissa kannattaa olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen jasenrekisteri at hdcf.fi