Sytytyslukko
Sytytyslukko
Hei, onko kenelläkään ollut ongelmia sytytyslukon kanssa? Minulla on Road Glide 2017, ja saan sen lukittua, mutta jos painan sitä alas, liikutan ja vedän ylöspäin, sytytyslukko jää lukittuun asentoon. Onko kenelläkään ideoita, miksi se ei lukitu oikein? Kiitos.
Harley-Davidson Road Glide
2017
2017
Re: Sytytyslukko
Tuota, mulla ei nyt sytyttänyt.
Tarkoitatko nyt lukitusta, joka on päällä, kunnes tuot mokkulan riittävän lähelle pyörää?
Ei tää kyllä taida osua omalle osaamisalueelle....
Tarkoitatko nyt lukitusta, joka on päällä, kunnes tuot mokkulan riittävän lähelle pyörää?
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- -Harikka-
- Viesti:
arthurr kirjoitti: 17:35 05.06.2026. Hei, onko kenelläkään ollut ongelmia sytytyslukon kanssa? Minulla on Road Glide 2017, ja saan sen lukittua, mutta jos painan sitä alas, liikutan ja vedän ylöspäin, sytytyslukko jää lukittuun asentoon. Onko kenelläkään ideoita, miksi se ei lukitu oikein? Kiitos.
Tuota, jospa arthurr tarkottaa virtalukon yhteyessä olevaa ohjauslukkoo, eikös osassa malleista oo semmonePertti kirjoitti: 21:57 05.06.2026. Tuota, mulla ei nyt sytyttänyt.
Ja ihan hajatelmana, voiko virta/ohjaus-lukko tsydeemi olla voitelun tarpeessa
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Jos tosiaan on virtalukko kyseessä, niin sen avaimen kuuluisi kääntyä lukko-asentoon vasta sitten, kun keula on käännetty vasemmalle ja lukko on ohjauslukossa painettuna alas. Jos sitä avainta on Off-asennossa käännetty lukkoon on mekanismi voinut vioittua ja vaatii korjausta.
Eikös noissa ole tuo paneelin purkutoiminto jossa virtalukon joutuu irrottamaan,onko virtalukko mahdollisesti irrotettu ja jäänyt väärille asetuksille? muistan että kaverin pyörän kanssa taisteltiin että saatiin virtalukko taas toimimaan.