Saattaahan tuo jotakuta kiinnostaa...
http://www.ebeyond2000.net/quickstart.html
Jack
elektr. sytytys klassikoihin...
elektr. sytytys klassikoihin...
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Power Arcin sivuilla valaistaan että "Note: Stock distributor will not work, a distributor that will accept cone mount ignition systems is required. " ja kaupataan hienoa billet-jakajaa, laitotko ton niiden oman vai oisko alkuperästä mahdollista muuttaa sopivaksi? Onkohan noita Cranen tai Dynan vastaavia sytkiä istustettu tuollaisiin orggisjakajiin, tuntuis että olis ihan mahdollista?
Ei tarvii ostaa niiden jakajaa. Mä viritin sen sellaiseen peltiseen tarvikejakajaan missä on sellainen "irrotettava" kärkilevy. Samanlainen kuin töpselikoneissa nokan päässä.Sitä joutu vähän virittelee.Ei ole ihan orgiksen kaltainen.
Dyna S:tä en tiedä mitään, mutta kysymyshän oli sellaisesta jossa myös ennakonsäätö tapahtuu elektronisesti. Ennen sitä mulla oli Cranen kärjetön, mutta siinä oli vielä keskipakoissäätöinen ennakko.
Se Power Arc:kin heppu väitti sillon kun ostin sen että sitä ei pysty käyttää singlefirenä väärinpäin pyöritettäessä. Oli asiasta niin varma, että lähetti mulle ilmaseks ylimääräisen puolan, että saan siitä dualfiren.
Mutta hyvin pelaa. Eli ei kandee uskoa edes mitä ne ite selittää. Vaik heppu jopa selitti, että hän on suunnitellu koko laitteen...
Dyna S:tä en tiedä mitään, mutta kysymyshän oli sellaisesta jossa myös ennakonsäätö tapahtuu elektronisesti. Ennen sitä mulla oli Cranen kärjetön, mutta siinä oli vielä keskipakoissäätöinen ennakko.
Se Power Arc:kin heppu väitti sillon kun ostin sen että sitä ei pysty käyttää singlefirenä väärinpäin pyöritettäessä. Oli asiasta niin varma, että lähetti mulle ilmaseks ylimääräisen puolan, että saan siitä dualfiren.
Mutta hyvin pelaa. Eli ei kandee uskoa edes mitä ne ite selittää. Vaik heppu jopa selitti, että hän on suunnitellu koko laitteen...