onko kellään kokemuksia sportin laturin magneeteista???
itelläni magneetit irti kehältä ja 4 magneettia poikki ja 2 ehjää!!!
eli tarttisko uusia poikkinaiset magneetit ja liimata uudet kehälle kii vai meneekö irtonaisena???ja paljonko uudet magneetit maksaa??ja mistä niitä saa??
Sportster laturista!!
-
Vieras
Re: Sportster laturista!!
Irtomangneetteja voi olla vaikea saada,omastani hajosi mangneetit.Meni uuden ostoksi,ehjät voi liimata uudestaan.Muistaa vaan mangneettien napaisuudet laittaa oikein.mutta kuten edellinen vieras sanoi haku päälle sieltä löytyy.Anonymous kirjoitti:onko kellään kokemuksia sportin laturin magneeteista???
itelläni magneetit irti kehältä ja 4 magneettia poikki ja 2 ehjää!!!
eli tarttisko uusia poikkinaiset magneetit ja liimata uudet kehälle kii vai meneekö irtonaisena???ja paljonko uudet magneetit maksaa??ja mistä niitä saa??
Rikkinäisiä on varmaankin siellä sun täällä josta saisi magneetit. Magneetteja ei vaan voi liimata kotikonsteilla vaan ne täytyy yhdistää sellaisella liimalla joka kestää lillimisen kuumassa öljyssä, Araldit ja muut Bilteman tarvikkeet eivät sitä aina tee. Itse olen liimauttanut magneetit kiinni sellaisella mömmöllä joilla laitetaan kiin sähkämoottorin ym. osia ja osien yhdistämisen jälkeen se uunitetaan. Hinta on ollut n. 70 ? / hoito. Uusi osa maksaa n. 700 ? jos kyseessä nelivaihteinen Sportster.
Tuohon 113 cid:n kommenttiin laittaisin kyllä vastalauseen. Itse viime kesänä liimasin loctiten 9492 liimalla ja on pysynyt. yks pakkaus mulle riitti hyvin hinta muistaakseni parinkympin luokkaa. kätevästi silikoni puristimella onnistui annostelu. mutta kuten aiemmin on todettu on erittäin tarkkaa laittaa magneetit oikeinpäin. mulla ois olemassa paperikuvina kuvasarja joka oli tarkoitus laittaa nettiin mutta erinäisistä syistä ko. asia on lykkääntynyt/jäänyt tekemättä. Mopopoika kokeillaanko tänä kesänä/syksynä laittaa juttua taas jalalle?!
-
M vaan
Magneetit...
Yhden kotimaisen huoltoliikkeen mekaanikko kommentoi: Sportyn magneetit irtoilee kun omistaja säästää muutaman ?uron laittamalla laatikko/vaihteistoon muuta kun HD:n öljyä. Kalliiks tuulee säästetyn keppanan hinta, kun on ollu varaa osta koko mopo, ja rahat ei riitö oikeaan öljyyn
Elämä on... köyhää!
-Satunnainen kommentoija
-Satunnainen kommentoija
Re: Magneetit...
Mää vaan kirjoitti:Yhden kotimaisen huoltoliikkeen mekaanikko kommentoi: Sportyn magneetit irtoilee kun omistaja säästää muutaman ?uron laittamalla laatikko/vaihteistoon muuta kun HD:n öljyä. Kalliiks tuulee säästetyn keppanan hinta, kun on ollu varaa osta koko mopo, ja rahat ei riitö oikeaan öljyyn![]()
Elämä on... köyhää!
-Satunnainen kommentoija
Pöh! Myyjän mutinoita!
Sex, choppers and rock´n roll!!!