Auttakaa noviisia...

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

road king-98
Viesti:

Auttakaa noviisia...

Viesti Kirjoittaja road king-98 »

Olisi tälläinen pyörä:Road King Classic 1998.Mitä palikoita pyörään kannattaisi asentaa(moottoria ajatellen)?Putket?putsari?Pyörä täysin alkuperäisessä kunnossa(häly laitettu jälkikäteen).Ajettu n.15000 km.Pelittää moitteettomasti..
älä hättäile,istu mättäälle kyllä se lakki löytyy.
Screaming Beagle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Screaming Beagle »

Terse,

Palikoiden vaihto lienee makuasioita, ja vaikee ottaa kantaa, kun et sanonu mitä haluaisit saada aikaiseksi.

Yleisin perusmuutos lienee kuitenkin se, että ilma päästetään virtaamaan paremmin läpi konstruktion, elikkäs putsarille, ja putkille tehdään jotain. Tämä yleensä vaikuttaa kaasariin siten, että kone käy ymmäärtääkseni niin sanotusti laihalla (=paljon ilmaa, vähän bensaa), jota sitten korjataan vaihtamalla isompia suuttimia kaasariin, jotta seokset ois kohillaan. Yleisesti ottaen tässä vaiheessa suositellaan pyörän säätämistä penkissä.

Palkintona ko. muutoksesta on yleensä paitsi miehekkäämmäät käyntiäänet, niin myös jopa toistakymmentä uutta hevosta. Putkista riippuen muutokset kustantaa jotain 500?-1500? välillä.

Itte en oo mikään mekaanikko, joten korjatkaa viisaammat jos oon puhunu läpiä pääni.
Well, I'm tellin' you son,
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
Haista Kaavittu

Viesti Kirjoittaja Haista Kaavittu »

Hieno vähän ajettu, toimiva RK... Tee kerrankin toisinpäin kun yleensä kaikki tekee. Tuhlaa rahasi kunnon veden/tuulen pitäviin ajovarusteisiin ensin ja jos jotain jää, laita loput fillariin.

Kommenttini varmaan aiheuttaa sora-ääniä, jotkut diggaa että farkut-nahkaliivi on ainoa oikea varuste.

Itse olen aika tuore HD-hörvelö, mutta olen nuorempana pilannut mm. niskani puutteellisten ajovarusteiden vuoksi nappularenkaisten parissa ja tiedän miltä se tuntuu.

Eilen piti lähteä juhannus-reissulle, vajaan 5km ajettuani törmäsin variksen kokoiseen koppakuoriaiseen vasemmalle silmälläni...eikun polille paikattavaksi, tippoja ja rätti silmään jne. Nyt toinen ööga kattoo kattoon ja toinen v*ttuun, onkohan umpikypärä sttenkään hyvä? Visiirin alle kandee laittaa lasit, aina oppii jotain uutta. :oops: 8O
road king-98
Viesti:

Kiitoksia vinkeistä

Viesti Kirjoittaja road king-98 »

SB ja HK...Tämmöistä "pikkuremonttia" juuri ajattelinkin(moottoriin,muutenhan pyörän näkö on katsojan silmissä).Pääsee pyörä ärjähtelemään miehekkäämmin=omalla äänellään...Mukavaa jussin jatkoa kaikille...
älä hättäile,istu mättäälle kyllä se lakki löytyy.
Vastaa Viestiin