Asennemummo

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Tyko

Asennemummo

Viesti Kirjoittaja Tyko »

Motoristimummo juhli 100-vuotispäiväänsä
Julkaistu 7.7. 15:32 / HS

Stoughton, Wisconsin. Ruth Stewart juhli 100-vuotispäiviään tekemällä jotain sellaista, mitä hän on aina halunnut tehdä. Stewart lähti ajelulle Harley-Davidson-moottoripyörällä.
"Jos olisin 20 vuotta nuorempi, ostaisin tällaisen moottoripyörän", entinen musiikinopettaja ylistää.
"Harley-Davidsonit ovat niin tavattoman kauniita, mutta minulla ei ikinä ollut varaa ostaa sellaista", rouva Stewart lisää.

100-vuotias ei sentään itse ajanut moottoripyörää. Hänelle antoi kyytiä 62-vuotias Richard Ireland, jonka Ruth Stewartin sukulaiset olivat pyytäneet moottoripyöränsä kanssa paikalle. Kaksikon ajelu oli pituudeltaan viisi kilometriä. Nopeus oli kovimmillaan noin 50 kilometriä tunnissa.
"Halusin, että meillä olisi enemmän vauhtia. Kun hän seuraavan kerran saapuu pyöränsä kanssa paikalle, toivon, että meillä on nopeutta ainakin 80 kilometriä tunnissa", Ruth Stewart vaatii.

STT-AP
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
Fxsts03
Viesti:

Ajokortti heltisi 33 vuoden yrittämisen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Englantilaisella Venida Crabtreellä on rautainen tahto: hän sai ajokortin 33 vuoden jälkeen onnistuttuaan viimein ajokokeessa 105. yrittämällä.

Kalliiksi kortti tosin tuli. 2 000 ajotuntia maksoi 27 000 puntaa eli lähes 39 000 euroa.

Viisikymppisen hierojan pitkäaikainen toive toteutui, kun hän viimeinkin tässä kuussa sai inssiajon päätteeksi kuulla maagiset sanat "pääsit läpi". Liikuttunut nainen puhkesi kyyneliin ja moiskautti suukon opettajansa poskelle, Daily Mirror -lehti kertoo verkkosivuillaan.

Venida uskoo, että huonot hermot olivat syynä siihen, että hän joutui käyttämään puolet elämästään ajoluvan hankkimiseen.

- Minä yksinkertaisesti unohdin kaiken mitä minulle oli opetettu ja tein hirveitä virheitä.

Venida aikoo nyt hankkia nelivetomaasturin. Hän ei usko olevansa vaaraksi liikenteessä: - Onhan minulla ajokokemusta 33 vuoden ajalta!

:D :D :D

T. Timo K
pekus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekus »

JON

Vitsin tykä

Viesti Kirjoittaja JON »

Hauska juttu tässä oli se puuttuva jalka?

No joo, lördag :wink:

Jumpe
Vastaa Viestiin