CV kaasari Panshoveliin?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

CV kaasari Panshoveliin?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moro

Sopiiko 2002 wide glidesta repäisty CV kaasari Panshoveliin?
Eli tarviiko imusarjan fixailun lisäksi muita (mitä?) toimenpiteitä?
TJ

Viesti Kirjoittaja TJ »

Mulla tankki otti kiinni, imusarjaan pidennystä ja ilmanputsariin choppausta kun ei jalka enää pysynyt pedaalilla.
Vaijerin kiinnike vaatii pientä fiksiä.
Vieras

Kiitos.
Mulla ei tule sitä ongelmaa että tankki ottaisi kiinni, kun on matala tunneli ja kapea tankki muutenkin.
Hyvä juttu jos selviää vain vaijerin fiksauksella, eiköhän onnistu.
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Riippuen millaisella imusarjalla laitat kaasarin kiinni, voit joutua tekemään kaasarille tai ilmanputsarille erillisen tuennan. Itse laitoin orkkisimusarjan jatkoksi kumisen adapterin CV:lle joka osoittautui muuten hyväksi, mutta vaati kaasarin lisätuennan.
Vieras

Okei, kiitti Jugi.
Ei kuullosta mahdottomalta toimenpiteeltä.
Kaasari on tilattu, ja kohtaa pääsee asentelemaan :wink:
Raimo-Raato
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

Noista kumisista adaptereista sen verran että ainakaan hotbikessä ei ollu suoraan CV:seen tarkoitettuja kurkkuja mutta Mikunille tarkoitetuista löytyy täysin käypänen.
Omassa 1200 shovelissa jouduin laittamaan 52:n välialueen suuttimen, kairaamaan 200 millistä pääsuutinta vielä jonkun verran isommaksi ja nostamaan Sportster CV:n lyhyempää neulaa vajaata 3 milliä ennen kuin alko toimimaan urku nurin kiihdytyksissä. Mulla ilmanputsari on tosin mallia erittäin vapaasti hengittävä joka lie aiheuttaa nuo älyttömät suutinkoot tuollaisen alipainekaasarin kanssa.
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Vastaa Viestiin