Sportin iskareita hankkimassa

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Moskari

Viesti Kirjoittaja Moskari »

Terva

Saako udella JST-FXR85 mitä tuli kaikkinensa maksamaan haagonin iskarit suomeen tilattuina :?: http://www.hagon-shocks.co.uk/Main.htm

Oman pyöran orggis iskarit pitäis vaihtaa jäykempiin ( melko lepsut ovat, kun töyssyissä rengas ottaa osumaa takaloksuun ) ja nyt pitäis selvitellä mistä tilaan ne hyvät Hinta/laatusuhde iskarit 8)
sporttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sporttu »

Nyt olen viikon ajellut Progressiven 11,5" iskareilla, ja hyvin tuntuu pelittävän. Mamman kanssa kaksistaankin ajeltu vähän möykkyisempää tietä, eikä pohjaa. En tiedä paljonko niillä on aiemmin ajeltu, mutta hyvin toimii. Orkkiksetkun raapi pohjaan vähän väliä.
Ja mikä tärkeintä, pyörä putosi reilusti alaspäin :)
Tuli ihan nätti, kun vähän laskin etuputkia t-paloista läpi. Se tosin saa olla vaan välimallin ratkaisu, talvella täytyy ettiä jostain uutta palikkaa keulaan.
Vee
Viesti:

Re: Hagon

Viesti Kirjoittaja Vee »

JST-FXR85 kirjoitti:Tere, Tilasin omat iskarit suoraan Hagonilta.
Tästä on jo jotain 5v aikaa mutta Allright teki mulle silloin haluamani iskarit ja merkki oli just Hagon.
Hagonien ulkonäöksi pysty valitsemaan mallin jossa jousi oli kokonaan näkyvillä, yläosa kromisuojuksessa tai kokonaan kromisuojuksessa oleva iskari.
Mulla oli kokonaan kromisuojuksessa oleva versio ja muuten ihan ok mutta ne suojat piti hieman ääntä (soi) jota nyt ei sitten ajossa huomaa.

Silloin hinta oli kilpailukykyinen verrattuna saman merkkisiin standardi mitoilla oleviin iskareihin saksalaisissa katalogeissa.
JST-FXR85
Viesti:

Hagonit

Viesti Kirjoittaja JST-FXR85 »

Jeps,
Mun Hagonit oli 126 puntaa ja hinta sisälsi kuljetuksen UPS:lla kotiin.
En muista mikä siinä oli, mutta kait niin että jos olisin ostanut AllRightista, niin joihinkin asioihin ei olisi ollut mahdollisuuttta vaikuttaa, esim. jousen jäykkyyteen? Niin ja onhan se sitten tietysti aina toi hintapuoli...
Vastaa Viestiin