..niin -90 softailin kiristysmomentit kansiin ja venakoppien ja niitten nilujen kiinnittämiseen... olen katsellut kyl kaikki edelliset jutut kiristysmomenteista mut en oikein oo päässy selvyyteen niist..
niin et voisko joku ystävällisesti kertoa ne oikein selvällä suomen kielellä.
sillein et menis mullekkin perille... paljos esim niitten 1/2 tuumman pulttien kiristysmomentti on ja ne pienemmätkin ja kannenpultit ja viel ne päällimäiset kuusiokolot...
kiitti jos joku tietää...
kiristysmomenttit..!!!
-
Vieras
Re: kiristysmomenttit..!!!
auttakee miestä.. kirjoitti:..niin -90 softailin kiristysmomentit kansiin ja venakoppien ja niitten hilujen kiinnittämiseen... olen katsellut kyl kaikki edelliset jutut kiristysmomenteista mut en oikein oo päässy selvyyteen niist..
niin et voisko joku ystävällisesti kertoa ne oikein selvällä suomen kielellä.
sillein et menis mullekkin perille... paljos esim niitten 1/2 tuumman pulttien kiristysmomentti on ja ne pienemmätkin ja kannenpultit ja viel ne päällimäiset kuusiokolot...
kiitti jos joku tietää...
-
Vieras
Pultit joilla keinuvivut kiini 5/16" 20-26 Nm. 1/4" pultit 10-13 Nm. Kopan kuusiokolo pultit 1/4" 14-19 Nm. Itse en uskaltanut vääntää kopan pultteja kun johonkin 13 Nm, se pitää yhtä hyvin. Kiristys järjestys... ristiin.
- keinuvivut 5/16" pulteilla
- reunimmaiset 1/4" kuusiokolo pultit 10-13 Nm. löytyy 2 kpl
- keskimmäiset 3 kpl samanlaista pulttia normaali kuusiokanta pultti 14-19 Nm.'Kiristät kaikkia vähitellen ja lukitteita ei kannata käyttää, sipaiset vähän öljyä pultin kierteisiin, se riittää hyvn.
Lähde: HD Service manual Softail models.Official Factory Manual
- keskimmäiset 3 kpl samanlaista pulttia normaali kuusiokanta pultti 14-19 Nm.'Kiristät kaikkia vähitellen ja lukitteita ei kannata käyttää, sipaiset vähän öljyä pultin kierteisiin, se riittää hyvn.
-
Vieras
kiitoksia vieraalle.. nyt aloin ymmärtään.. toi suomenkieli ehkä paremmin sujuu kuin toi lontoon murre...
ei muuta ku kopat kiinni tankit myös ja eka käynnistys tälle vuotta...
terveisin aloittelija......
ei muuta ku kopat kiinni tankit myös ja eka käynnistys tälle vuotta...
terveisin aloittelija......
Anonymous kirjoitti:Pultit joilla keinuvivut kiini 5/16" 20-26 Nm. 1/4" pultit 10-13 Nm. Kopan kuusiokolo pultit 1/4" 14-19 Nm. Itse en uskaltanut vääntää kopan pultteja kun johonkin 13 Nm, se pitää yhtä hyvin. Kiristys järjestys... ristiin.