883/1200

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jukka77

883/1200

Viesti Kirjoittaja jukka77 »

tästä on aika paljon ennenkin keskusteltu ja koitin haullakin etsiä mutta en löytänyt suoraa vastausta, eli onko 883/1200 konversion yhteydessä niitä kansia pakko avartaa? toimiiko laite jos vaan startissa riittää puhtia vaikka onkin vähän isommat puristukset?
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Jos käytät erityisesti tähän tarkoitukseen tehtyjä ns. konversiomäntiä joissa on "reverse-dome" männälaki (eli männän pää on kuopalla) niin ei pidä mennä sorkkimaan palotiloja. Jos taas laitat vakio 1200 männät niin silloin on syytä avartaa palotila vastaamaan 1200:sen vastaavaa, muuten on puristussuhde sellainen että voit alkaa käyttämään saman tien dieseliä polttoaineena :lol: ...
jukka77

Viesti Kirjoittaja jukka77 »

kiitoksia vastauksesta, mulla olis ihan tavalliset tasapäiset männät valmiina odottamassa, eli pakko vissiin viedä kannet hoitoon... mitä se sitten tekee moottorille jos niille kansille ei tekisi mitään?
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Startti ei jaksa pyöräyttää....Nakutusta vedättäessä 8)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sepixlh kirjoitti:Startti ei jaksa pyöräyttää....Nakutusta vedättäessä 8)
Moi
mulla itellä vastaava tapaus orkis kannet menee hyvin ku tasapää männät !!! ei tartte muuta kuin pytyt kuntoon ja kaikki toimii !!! ja kone tirheempi ku ennen !!!

t: sporty 7v
Sam01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam01 »

Anonymous kirjoitti:
Sepixlh kirjoitti:Startti ei jaksa pyöräyttää....Nakutusta vedättäessä 8)
Moi
mulla itellä vastaava tapaus orkis kannet menee hyvin ku tasapää männät !!! ei tartte muuta kuin pytyt kuntoon ja kaikki toimii !!! ja kone tirheempi ku ennen !!!

t: sporty 7v
En kyllä suosittelis kenellekkään tasapäämäntiä ja 883 kansia!!
pannu64

Viesti Kirjoittaja pannu64 »

Kyllä kansiin pitää avartaa halkaisijan muutoksesta johtuva suurennos palotilan reunoille 883 kansia käytettäessä.
Vastaa Viestiin