vilkkujen toiminta
vilkkujen toiminta
Elikkäs... -89 softailissa vilkut toimii vain kun nappia pitää pohjassa, onko kyseessä ominaisuus vaiko vika... jos vika niin mistäpä sitä alkaisi etsiä, kun ei enää tule itselle mieleen. Kyseessä on uitettu pyörä josta pätkitty parkit vilkuista yms.
Itse olen tuota vikana pitänyt, mutta nyt on tullut asiaan eriäviä mielipiteitä, kysytään nyt vielä täältäkin niin pääsee arpomaan parhaan vaihtoehdon.
Kiitokset syvällä kumarruksella
Topi
Itse olen tuota vikana pitänyt, mutta nyt on tullut asiaan eriäviä mielipiteitä, kysytään nyt vielä täältäkin niin pääsee arpomaan parhaan vaihtoehdon.
Kiitokset syvällä kumarruksella
Topi
Tästäpä miettimään, että minkälainen tuo alkuperäinen vilkkurele näissä on mahtanut olla. Bilteman releellä meinaan käy niin, että jos ei osaa päättää mihin on kääntymässä ja painaa molemmat namiskat pohjaan, rele kärähtää.
Kerran sain tuonkin tehtyä, kun en osannut päättää nakkikiskan ja bembölen kahvituvan välillä.
Kerran sain tuonkin tehtyä, kun en osannut päättää nakkikiskan ja bembölen kahvituvan välillä.
Kyseessä ei ole releestä aiheutuva ominaisuus koska testailin eri releitä ja aina toiminta oli samanlainen... tai sitten meillä on sattunut juuri tuollaisia releitä hyllyyn. Jos ymmärsin oikein, mitä tarkoitit?? Kerran piti kokeilla, mitä tapahtuu kun painaa molemmat namiskat pohjaan.... hätävilkut.
Minä varoitan iltahämärissä letka-ajossa takanatulijoita hirvistä, poroista ja muista ikävän kookkaista metsän elikoista vilauttamalla muutaman kerran hätävilkkuja ja sitten näyttämällä kädellä suunnan, jossa sarvipää olla möllöttää. Takanatulija kuittaa ja näin vilkuttelu menee koko jonon läpi...top1 kirjoitti:no, harvoinpa sitä pyörässä hätävilkkuja tarvii ja eipä niistä hirveesti iloa ole jos itse pitää istua satulassa ja painaa nappeja. Voi sormet alkaa puutumaan tunninkin jälkeen...
Hyvin toimii ja herättää illan hämärinä tunteina ajajan...
Toki tämä käytäntö/pelisäännöt sovitaan aina etukäteen, ettei tule turhaa ihmettelyä vilkuttelusta.
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03