CV-Keihin/suuttimet
-
panheadever
Re: CV-Keihin/suuttimet
Joo. Kyllä se on nyt melko varmasti tuo kanava lian ahdas . , koska sain selville ettei sillä männällä ole muuta virkaa kuin avata suora kanava kohokammiosta ohi suuttimen. .asia selvä. Laitan tämän kiinalaisten viaksi...
choppers since 1988
Ei pelkkä mäntä neula myös. En väitä vastaan mutta tuskin tämä on se vika mutta ihan miten vain. Säätäisin kohon tai nostaisin neulaa mutta ihan miten vaan näet parhaaksi. Mulla on semmonen hölmö käsitys että kun kone lämmin niin ei se tarvi koko imu juttua ollenkaan ja aivan turhan sen männän kanssa säädellä. Siinä on muualla vika. Mie olen omasta paskastani tulpannut sen. Eli kaasuttimen reikä sikakitillä tukittu. Eli ei tarvi sitä mäntä juttua ollenkaan mihinkään. En jaksa asiasta länkyttää.
Kiinalaiset kulit kiduttaa sinua elektronisilla laitteilla. Aina kun yrität lähteä harrikkalla liikkeelle alkaa pauke ja hädin tuskin pääset kotipihaan nilkuttaen. Olet osa suurta invaasiota. Oletko nähnyt pikkumiehiä sinun ikkunasta tirkistelemässä.
Usko pois vaan. Jos moottori lämminen se pitää toimia ilman imulla rikastamista. Ei tarvi sitä ollenkaan. Mulla samanlainen kiinapaska kuin sinun. Mie tosin vaihdoin orkkis Cv kaasuttimesta sisähilppeet kun ei piru muuten alkanut toimia. Siinä oli kaikki erilaista kuin orkkiksessa. Eli kaikki vaihdoin. Kalvon,neulan,suuttimet, kohon. Toimii. Mie luulin että neulaventtiili pesä mulla juuttui siinä orkkiksessa mutta olin säätänyt pensapinnan siitä päin vittua. Leikki sikseen. Maanantaina kun rahaa ostaa pensaa noin voin vaikka asian käytännössä demonstroida. Kuriiren elokuvassa oli idea että kytä pystyin häiritsemään moottoripyörän sytytystä. Kaikki mahdollista nykyään. Mailma on hullumpi mitä ikinä kenenkään hullun kirjailijan scifissä. https://www.sfanytime.com/fi/trailer/wallander-kuriren
Kiinalaiset kulit kiduttaa sinua elektronisilla laitteilla. Aina kun yrität lähteä harrikkalla liikkeelle alkaa pauke ja hädin tuskin pääset kotipihaan nilkuttaen. Olet osa suurta invaasiota. Oletko nähnyt pikkumiehiä sinun ikkunasta tirkistelemässä.
Usko pois vaan. Jos moottori lämminen se pitää toimia ilman imulla rikastamista. Ei tarvi sitä ollenkaan. Mulla samanlainen kiinapaska kuin sinun. Mie tosin vaihdoin orkkis Cv kaasuttimesta sisähilppeet kun ei piru muuten alkanut toimia. Siinä oli kaikki erilaista kuin orkkiksessa. Eli kaikki vaihdoin. Kalvon,neulan,suuttimet, kohon. Toimii. Mie luulin että neulaventtiili pesä mulla juuttui siinä orkkiksessa mutta olin säätänyt pensapinnan siitä päin vittua. Leikki sikseen. Maanantaina kun rahaa ostaa pensaa noin voin vaikka asian käytännössä demonstroida. Kuriiren elokuvassa oli idea että kytä pystyin häiritsemään moottoripyörän sytytystä. Kaikki mahdollista nykyään. Mailma on hullumpi mitä ikinä kenenkään hullun kirjailijan scifissä. https://www.sfanytime.com/fi/trailer/wallander-kuriren
Meikä sähältänyt cv kanssa https://youtube.com/shorts/Z41hm5xILRA? ... K5xkjddedX
-
panheadever
Joo. 70 luvulta lähtien oon kaasareita säädellyt.. Tähän vaihdoin entisestä suuttimet , kalvon, yms.. lämpinä lähtee suoralla potkaisulla käyntiin , ilman sitä imu potkaisua ! Neulan oon vaihtanut ja kokeillut montaa . Nyt on paras säätö hieman nostettu neula ja 46 välialue suutin. Kohon oon säätänyt ohjeitten mukaan 15 asteen kulmassa 11mm.
Se on ainut mitä voisi kokeilla muuttaa. Se oli alunperin isompi , jospa se vaikuttaa. Itellä on Chopperissa pieni tankki sen takia ooon säätänyt bensan kulutuksen alle 5 litran. 48 suuttimella lisääntyy bensan kulutus puoli litraa , eikä muuta vaikutusta.
Se on ainut mitä voisi kokeilla muuttaa. Se oli alunperin isompi , jospa se vaikuttaa. Itellä on Chopperissa pieni tankki sen takia ooon säätänyt bensan kulutuksen alle 5 litran. 48 suuttimella lisääntyy bensan kulutus puoli litraa , eikä muuta vaikutusta.
choppers since 1988
Pikkusen siitä lirpakkeesta pikku latalla lisäät pensansaantia. SS E on siitä hyvä säätää että kohokammion voi täyttää pensalla ja näkee kun neulaventtiili sulkeutuu. Onko sulla pohjassa juoruputki.Sillä voi myös säätää jos on. Läpinäkyvä kirjas letku ja nostat sen loivasti kaasutinta vasten.Siitä voi tarkkaan nähdä mille tasolle pinta nousee..
Tällai näkee hyvin.Eli jos nousee pinta liian korkealla niin alkaa vuotaa. https://www.youtube.com/watch?v=qtYwS1j6Qvo Kiinalainen tekee näihin muovisia läpinäkyviä pohjia. Eli näet siitä suoraan silmällä pensapinnan. Se helpottaa elämää.