Rauttiksen huohotusletkut
- jan'shovel-70
- Viesti:
Rauttiksen huohotusletkut
Kyseessä -81 rauttis,ajattelin muuttaa huohotusletkuja niin et ottais ilmansuodattimelle menevän pois ja laittais väliin tarvikehuohottimen,sais vähän letkuja vähemmäksi ja ei sotkisi ilmansuodatinta. Onko mielipiteitä? 
- jan'shovel-70
- Viesti:
- Mopopoika -65
- Viesti:
Itse laitoin -81 rautikseen letkun kulkemaan loivassa kaaressa alaspäin ja nippusiteellä kiinni alkuperäisen jalkatapin kohdalle. Letkun päähän asensin Hot Bikelta hankkimani suodattimen estämään paskan kulkeutumisen letkua pitkin koneeseen.
<--- Suodatin näkyy tuossa mun Avatarissa maihinnousukengän yläreunan kohdalla (nilkka)
<--- Suodatin näkyy tuossa mun Avatarissa maihinnousukengän yläreunan kohdalla (nilkka)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
- jan'shovel-70
- Viesti:
Mä aattelin laittaa alkuperäisen jarrunestesäliön kiinnikkeisiin,siinä olis sopivasti tilaa suodattimelle.Mopopoika -65 kirjoitti:Itse laitoin -81 rautikseen letkun kulkemaan loivassa kaaressa alaspäin ja nippusiteellä kiinni alkuperäisen jalkatapin kohdalle. Letkun päähän asensin Hot Bikelta hankkimani suodattimen estämään paskan kulkeutumisen letkua pitkin koneeseen.