Sivu 7/10

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 21:48 29.08.2012.
Kirjoittaja DX
mitäs tolle rodille on tehtynnä?

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 16:31 05.09.2012.
Kirjoittaja torpedo72
07 Dyna takarenkaalta 107,2 hp/ 165nm

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 18:18 05.09.2012.
Kirjoittaja atco
torpedo72 kirjoitti:07 Dyna takarenkaalta 107,2 hp/ 165nm
No pistä ny jotain tietoa mitä sille on tehty..ei kai tuo pelkillä tulpanjohtojen vaihdolla onnistu :?

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 22:22 18.10.2012.
Kirjoittaja fxst01
tuollanen tuli väsättyä vielä tälle syssylle.

elikkäs kone vaparina 98hp 147nm
porattu 95
10.1 ruttu
portatut kannet 1.9 /1.6 venat
andrevs 37 nokat
dynatec tc88 sytkä
mikuni 48 200++ pääsuutin (porattu 2.5mm)
garret tb28
sähkö bensa pumppu+ regu
FMi 1.4 seosmittari

käppyrä mitattu 0.9bar 140hp /177nm, soppaa riittävästi läpi kierros alueen , tuossa 3500-4000rpm tietämillä turhankin rikkaalla
yhdistelmä todettu toimivaksi (päätös rallis käyty 240km sivu )toimi loistavasti (lukuun ottamatta öljyn kulutusta ja lievää pito ongelmaa huomioimatta :) :) ) maltillisella 0.4 ahdoilla .

menneellä viikolla testattu katukäytössä hukkaportti hirtettynä kiinni ahdot max 1.25bar ---> havaittavissa reilua lipsumista takanakilla :) :) :)

1.2 ahdoilla tehot ei vielä tiedossa mutta riittävästi tuntus oleva.

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 23:46 18.10.2012.
Kirjoittaja Kiwi
Jaa siitä tuli tommonen :mrgreen:

Hyvinhän tuo veti rootsissa ilman solmua kierrosalueen läpi, onko tuo nyt sitten turha vai ei... 8) koita ny penkittää kovilla ahdoilla ennenku kone leviää :lol:

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 20:49 19.10.2012.
Kirjoittaja fxst01
Kyllähän se vaparinakin veti kivasti juu , Mutta tehoja vaan ei koskaan oo liikaa.
pistän tänne lisää kun kerkeän penkittään isoilla ahdoilla .

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 12:34 24.11.2012.
Kirjoittaja mcjusa
-Harikka- kirjoitti:
jarrie kirjoitti:Tässä -00 TC88 tulokset noilla muutoksilla.
Takapyörä lukemia. 71hv 121 Nm

CV 40 180 pääsuutin
Andrews 37N
Forcewinder
Supertrapp 2:1 26 levyä, suljettupää.

Tulisiko 20hv lisää 95" kitillä ja portatuilla kansilla?

PS. ei taida pdf tiedostoja saada liitettyä?
Miulla tuli tommone, resepti seuraava:
K&N:än filtteri, 45 Mikuni, Atten porttaamat vakiokannet, 1550 pytyt & männät, Crane 1-3002 nokat, Crane säädettävä sytkä, V&H putket quiet baffleilla ja SE tulpan johot. 106hp/159Nm on tulokset quiet baffle:itten asennuksen/dynotuksen jälkee. Ja tuoha on miehekäs koneteho, takapyöräteho on laskiasta riippuen - 15-20%.
Miehekäs ja miehekäs, ei kukaan ilmoita enään konetehoa, vaikka se hienommalta näyttääkin. Jos sie nyt välttämättä haluat että mennään konetehoilla, niin tässä mun 106TC S&S koneen lukemat (laskettu 17,5% häviöillä):
teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min

täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 17:35 24.11.2012.
Kirjoittaja John Doe
mcjusa kirjoitti: teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min

täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä
Varsinkin huipputehon esiintyminen noin alhaisilla kierroksilla on suorastaan ällistyttävää !

jd

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 19:26 24.11.2012.
Kirjoittaja mcjusa
Tais jäädä nolla pois, kuten varmaan tiesitkin, vai tiesitkö :lol:

268hv ja 260Nm takapyörältä

Lähetetty: 13:03 01.08.2013.
Kirjoittaja Karzza
Kytkin irtoo 5500rpm, jolloin kierrokset karkaa ja ahdot putoaa. :?
Tällä kertaa 1 bar:lla 268rwhp/7400rpm ja 260Nm 7200rpm.

Kuva

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 19:31 03.08.2013.
Kirjoittaja caveman
hyvin pukka karzzan rodi 8O meinaatko ajaa tänävuonna kiikalassa :?:

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 20:04 03.08.2013.
Kirjoittaja Karzza
En tiedä vielä, laite ei oikein meinaa pysyä hallinnassa isossa wauhdissa :|
Vartin loppunopeus menee jo 240 km/h paikkeille ja Kiikalan rata on haastava.

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 05:00 07.09.2013.
Kirjoittaja klix
Karzza kirjoitti:
Vartin loppunopeus menee jo 240 km/h paikkeille ja Kiikalan rata on haastava.
Hyviä numeroita!
Millaista ET aikaa tullut? 9:lle luulisi menevän OK radalla samointein TS perusteella.

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 05:19 07.09.2013.
Kirjoittaja klix
mcjusa kirjoitti:
Miehekäs ja miehekäs, ei kukaan ilmoita enään konetehoa, vaikka se hienommalta näyttääkin. Jos sie nyt välttämättä haluat että mennään konetehoilla, niin tässä mun 106TC S&S koneen lukemat (laskettu 17,5% häviöillä):
teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min

täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä
Vähän OffTopic Jusalle, mutta;
Jos on pienehkö moottori ja pienehköt numerot niin
voisiko ne kirjoittaa ihan pienehköllä fontilla ilman korostusvärejä vaikka hienommalta näyttääkin?

esim: 1006 hp/1040 nm/CH3NO2

Re: Dynotuloksia

Lähetetty: 06:47 07.09.2013.
Kirjoittaja Pave.
klix kirjoitti: Vähän OffTopic Jusalle, mutta;
Jos on pienehkö moottori ja pienehköt numerot niin
voisiko ne kirjoittaa ihan pienehköllä fontilla ilman korostusvärejä vaikka hienommalta näyttääkin?

esim: 1006 hp/1040 nm/CH3NO2
EIkös bensa ja nitrometaanikoneet ole hieman eri luokassa? Tuskin tuolla enään kadulla ajetaan? (Varttimailia ei lasketa katuajoksi!)