kolmiopalojen piirustuksia
kolmiopalojen piirustuksia
kaveri tekis kolmiopalat sporttiin mut eri paikkakunnalla joten pyörästä ei voipi mittailla joten olisko jostain saatavana piirustuksia
-
Vieras
No mikäs estää itse mittailemasta ja piirtelemästä??? Sähän sen itse tiedät millaiset haluut (kuin leveet, tuleeko kulmaa, millaista muotoa, mille putkille).
Ei se koneistaja loppujen lopuksi kovin montaa mittaa tarvi. Itse oon teettänyt paritkin palaset, eikä ollut todellakaan vaikea piirtää. Ne mun kuvat tuskin käypi sulle, kun ne on piirretty japsikyykyn putkille (eri halkaisija putkilla).
Siitä vain kynä, paperia ja työntömitta esiin ja hommiin. Paperihan sitte kulkee sinne toiselle paikkakunnalle postin toimesta....vaikka muuten erilaiset yhteyden otot nykyään tapahtuukin suurelta osin sähköisesti nii ainakin laskuja tulee vielä postilaatikkoon--->eiköhän se kirjekin vielä...
Ei se koneistaja loppujen lopuksi kovin montaa mittaa tarvi. Itse oon teettänyt paritkin palaset, eikä ollut todellakaan vaikea piirtää. Ne mun kuvat tuskin käypi sulle, kun ne on piirretty japsikyykyn putkille (eri halkaisija putkilla).
Siitä vain kynä, paperia ja työntömitta esiin ja hommiin. Paperihan sitte kulkee sinne toiselle paikkakunnalle postin toimesta....vaikka muuten erilaiset yhteyden otot nykyään tapahtuukin suurelta osin sähköisesti nii ainakin laskuja tulee vielä postilaatikkoon--->eiköhän se kirjekin vielä...
hemuli tietää
odota vähän aikaa, kyllä hemuli ainakin tietää, jos jostai on saatavilla.
Jaa, enpä tiedä...
http://www.wdmfinland.com tekee kyllä t-kappaleita ja Jussilla on kaikki mallit tehty autocadilla mutta myykö pelkkiä piirrustuksia? Kysymällähän se selviää.
http://www.wdmfinland.com tekee kyllä t-kappaleita ja Jussilla on kaikki mallit tehty autocadilla mutta myykö pelkkiä piirrustuksia? Kysymällähän se selviää.
Piirrustukset
Minulla on yhä yhdet +4 asteen keulan piirrustukset....
-
FL-48
T-Kappaleet
Mä oon piirtänyt cadillä täydelliset kuvat säädettävistä...
juha(miuku)mcwestside.com
Re: T-Kappaleet
Saiskohan niitä vähän katsellaFL-48 kirjoitti:Mä oon piirtänyt cadillä täydelliset kuvat säädettävistä...
jantsa2012@hotmail.com
-Ride Johnny Ride-