Etujarruletku Sportster -00
-
Mastodontti
Etujarruletku Sportster -00
Moi, mitäs kandeis tehä, vaihtaa satulalta asti uus etujarruletku vai säilyttää se putken pätkä siinä välillä. Laitoin meinaan just ikävästi sen verran korkeemman tangon ettei yltänyt enää, eli saisko jossain paikassa puristettua siihen putkeen pidemmän letkun vai kannattaako teettää letku jossain(missä?) koko matkalle. Kiitos
Mä tilasin Bikelinestä metritavarana metallipäällysteistä jarruletkua ja siihen liittimet päihin, myyvät sellaisia mitä ei tarvi prässätä. Rannikon Rengas taitaa myydä ko firman tuotteita.
http://www.bikeline.se/shop/shop.asp?sidan=17
http://www.bikeline.se/shop/shop.asp?sidan=17
Mopopoika
Teräspunosletkua ja irtopäitä saa mistä vaan HD-tavaraa myyvästä liikkeestä, vaikka HotBikesta. Jotkut ovat käyneet hydrauliikkaliikkeissä teettämässä prässätyillä päillä olevia teräspunosletkuja. Jos haluaa hienostella niin Autoracingilta Helsingin Lauttasaaresta saa Goodridgen (kallista) muovipinnoitteista punosletkua - ei hinkkaa maalipintoja rikki.
Uusissa pyörissä kun ei ilmeisesti saisi käyttää näitä "itse tehtyjä" niin niitä varten saa valmiiksi prässättyjä letkuja eri pituisina ja niihin sopivia banjo- yms. liittimiä jotka ruuvataan letkun päässä olevaan prässättyyn juntturiin.
En ole kyllä koskaan törmännyt vuotavaan itse tehtyyn liitokseen, useampia viallisia prässisovitteita olen kyllä nähnyt. Tärkeintä noissa itse tehdyissä on, että ottaa selvää miten homma pitää tehdä ja tekee sen maltilla.
Uusissa pyörissä kun ei ilmeisesti saisi käyttää näitä "itse tehtyjä" niin niitä varten saa valmiiksi prässättyjä letkuja eri pituisina ja niihin sopivia banjo- yms. liittimiä jotka ruuvataan letkun päässä olevaan prässättyyn juntturiin.
En ole kyllä koskaan törmännyt vuotavaan itse tehtyyn liitokseen, useampia viallisia prässisovitteita olen kyllä nähnyt. Tärkeintä noissa itse tehdyissä on, että ottaa selvää miten homma pitää tehdä ja tekee sen maltilla.
-
Vieras
- Roadrunner
-
Mastodontti
- Roadrunner