Sportystä softailiin

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Käkö
Viestit: 56
Liittynyt: 19:29 09.08.2013.
Viesti:

Re: Sportystä softailiin

Viesti Kirjoittaja Käkö »

Joe Cool kirjoitti: 10:39 11.05.2020.
-Harikka- kirjoitti: 01:50 11.05.2020. Siellä tietäjät arveli jottei oo alkuperäne osa. On se.
Ainakin yhtä "tietäjää" arvelussa vaikeutti se, ettei tuosta kuvasta saa ihan selvää, onko se mersun vai bemarin ohjaamosta ja onko kyseinen airbagi jo räjähtänyt vai ei :mrgreen: :mrgreen: Sitten se toinen selkeämpi ja suurempi kuva, jossa näkyi koko kokonaisuus selvensi arvelua paljonkin. :lol: :lol:
Joo, mä oon oikeen ylpee mun kuvaustaidoista, kuvaaminen sujuu yhtä hyvin kuin ruåzinkiäli, ei juuri ollenkaan.
😄
MoParpervo softaililla.
Avatar
Käkö
Viestit: 56
Liittynyt: 19:29 09.08.2013.
Viesti:

Re: Sportystä softailiin

Viesti Kirjoittaja Käkö »

Jo vain, hyvin toimii tuo rm Heino, maanantaina tilattu osa ja tiistaina tuli viesti jotta osa noudettavissa, hain tänään ja laitoin kii, hyvin toimii!
Eikä ollu edes kallista, 32 euroo maxo pikatilauksena, viikon venaamisella olis maxanu 29 euroo...
Heh, ja edelleen Heino/ Anna on ainut joka viitti vastata kyselyyn.
MoParpervo softaililla.
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sportystä softailiin

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Käkö kirjoitti: 17:44 13.05.2020. edelleen Heino/ Anna on ainut joka viitti vastata kyselyyn.
Hyvää palvelua sait, minulla on sellainen käsitys, että Anna hoitaa hommat mallikkaasti.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Sportystä softailiin

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Joe Cool kirjoitti: 22:20 13.05.2020.
Käkö kirjoitti: 17:44 13.05.2020. edelleen Heino/ Anna on ainut joka viitti vastata kyselyyn.
Hyvää palvelua sait, minulla on sellainen käsitys, että Anna hoitaa hommat mallikkaasti.
Anna on itsekin aika mallikas....
moderattori

Romu rauhoittaa!
Avatar
Käkö
Viestit: 56
Liittynyt: 19:29 09.08.2013.
Viesti:

Re: Sportystä softailiin

Viesti Kirjoittaja Käkö »

Hommasin susiruman takavalon tilalle vähemmän susiruman, oikeen nykymallia ku ledit ja kaikki.

Kuva


Kuva

Kuva
MoParpervo softaililla.
Vastaa Viestiin