https://robbreport.com/motors/aviation/ ... 234629791/
Mitä veikkaatte, koska on HD:llä eka lentävä malli? Siinä kyllä vanhan liiton miehiltä alkaisi parta väpättämään kun ralliin tuollaisella päräyttäisi. Pitäisi porttitouhutkin miettiä uudelleen kun tuolla pääsee suoraan telttapaikalle.
Saatetaan noita kehittää, mutta kun eivät taida hetkessä kulkea sähköllä niin saattavat päästöt olla aika isot. Sitäkautta ei taida kyllä tulla todeksi. Jos muutenkaan...
UrpoTJ kirjoitti: 13:16 23.06.2022.
...Mitä veikkaatte, koska on HD:llä eka lentävä malli? Siinä kyllä vanhan liiton miehiltä alkaisi parta väpättämään kun ralliin tuollaisella päräyttäisi. Pitäisi porttitouhutkin miettiä uudelleen kun tuolla pääsee suoraan telttapaikalle.
Hyvää Juhannusta!
Miulla jo parta väpättää nykysistä 'Harley'-malleista, on ne vaa niin rumia
ranze kirjoitti: 19:13 23.06.2022.
Teknisen kliimaksinsa merkki saavutti 1948. Sen jälkeen on tullut takajouset ja automaattivilkut. Nyt kopioidaan japsipyöriä, tulee varmaan hyvä.
Kumpi oli se kehityksen viimeinen sana, hydrauliset venttiilinostimet vai hydrakeula?
Pertti kirjoitti: 10:07 24.06.2022.
Kyllä se kliimaksienkliimaksi oli 1952 K, joka toi markkinoille kevyen ja voimakkaan yhtenäismoottorisen urheiluajoneuvon.
Pertti kirjoitti: 10:07 24.06.2022.
Kyllä se kliimaksienkliimaksi oli 1952 K, joka toi markkinoille kevyen ja voimakkaan yhtenäismoottorisen urheiluajoneuvon.
…täysin jousitetulla alustalla.
...mutta vasta sylinterinkanteen asennetut venttiilit saivat Harleyn lentämään:
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”