mitä suuttimia shoveliin
mitä suuttimia shoveliin
Eli mitäs suuttimia lähdetään testaamaan Shoveliin jossa s&s super e, drag pipet 10cm huiluilla ja villoilla, käretön singelfire sytkä dual puolalla. muuten vakio 1200cm3 töttörösohveli. Nyt saa julmasti keittoa enkä viitsi käytää kaasarissa kolmea sataa suutinta joten jos jollain olis heittää sellasia suuntaa antavia arvoja. Tänks.
Suuttimet
Mulla on 1340 shovelissa välialueen suutin .028 ja pääsuutin .070.
Näillä se pelaa pahemmin nykimättä eikä työnnä putkista mustaa.
Putket mulla on aukinaiset orkkikset.
S&S ohjeessa näyttää olevan .028 - .030 välialueen ja .066 - .076 pääsuuttimen suositukset.
Ehkä toi .028 on hippasen liian pieni ainakin mulla; tulpat on aika valkoiset ja käyrät vetää aavistuksen siniseks. Kokeilen sytkää ekaks
vähän myöhäisemmälle jos se auttais tohon "lämpöongelmaan". Ainakin ite kasvatan sitä funtsiessa mielessäni ongelmaks...
Näillä se pelaa pahemmin nykimättä eikä työnnä putkista mustaa.
Putket mulla on aukinaiset orkkikset.
S&S ohjeessa näyttää olevan .028 - .030 välialueen ja .066 - .076 pääsuuttimen suositukset.
Ehkä toi .028 on hippasen liian pieni ainakin mulla; tulpat on aika valkoiset ja käyrät vetää aavistuksen siniseks. Kokeilen sytkää ekaks
vähän myöhäisemmälle jos se auttais tohon "lämpöongelmaan". Ainakin ite kasvatan sitä funtsiessa mielessäni ongelmaks...
Purin sössön ja siel oli .025 välialue ja .070 pääsuutin. Elikkäs mistä vois johtua että soppaa tulee aika runsaan oloisesti. Pyörä kyllä pelaa hyvin, mutta kun putsarin poistaa niin räkii ja roiskii gasoo aika reilun puoleisesti?? Kulutusta en ole päässyt viel testaamaan tällä padalla jonka rakensin talvella. Mutta jospa jo tänään kun tuntuu lämpö piisaavan.
Miten olet säätänyt kiihdytyspumpun ko. kaasariin? Sössön pumppuhan on tunnetusti luonnottoman tehokas ja evolaisessa se pitää olla vain varttikierroksen auki - pannu vaatii vähän enemmän soppaa, voisi kuvitella shovelin olevan siinä välissä.
Räkiikö se kaasariin? Sehän on merkki liian laihasta seoksesta. Jos se olisi rikkaalla niin putkista tulisi mustaa.
Räkiikö se kaasariin? Sehän on merkki liian laihasta seoksesta. Jos se olisi rikkaalla niin putkista tulisi mustaa.
joo, seokset on kohdallaan, kiihotuspumppu on säädetty juuri niin auki että vastaa kaasuun puutumatta. super e on tosiaan hieman liian raju kaasari lapioon.
Lisäys:
Pyörä toimii todellakin hyvin, ei pätki eikä pauku, mutta näyttää vain silmämääräisesti että gasoa tulee aika paljon. Ilman putsaria räkii uloskin päin, eikä kaikki siis mene koneeseen. Ja kastelee erittäin herkästi käynnistyksessä.
Lisäys:
Pyörä toimii todellakin hyvin, ei pätki eikä pauku, mutta näyttää vain silmämääräisesti että gasoa tulee aika paljon. Ilman putsaria räkii uloskin päin, eikä kaikki siis mene koneeseen. Ja kastelee erittäin herkästi käynnistyksessä.
-
Vieras
ei ole mitään tietoa nokasta, Saksan tuliainenhan tuokin yksilö on. Puristuksia kyllä tuntuu olen reilusti ja alakierrosvääntöä. Pitää viel yks tankki tyhjentää ja laskea tarkasti se kulutus. Jos nyt ei mikään yleetön ole niin annan olla tämän kesän. Just äsken tsekkasin tulpat ja hyviltä näytti, eli seos on kyllä oikein kuten jo aiemmin sanoin.
Korjaus
No niin, väänsin sytkää karvan myöhemmälle, ei mainittavampaa parannusta.
Ostin S&S Super E:hen .0295 välialueen suuttimen ja johan jelppas. Näyttää seokset olevan paremmin, kone käy viileämpänä ja kaasariin aivastelut on loppu. Ei se pahemmin päästellyt .028 suuttimellakaan, kylmänä vaan jonkin verran ja luulin sen vaan olevan normaalia kylmälle koneelle. Nyt sekin on loppu.
Eli kertaus:
.0295 välialueen suutin
.070 pääsuutin
Tää siis 1340 shovel, S&S Super E + avoimet putket kombinaatiolle.
Ostin S&S Super E:hen .0295 välialueen suuttimen ja johan jelppas. Näyttää seokset olevan paremmin, kone käy viileämpänä ja kaasariin aivastelut on loppu. Ei se pahemmin päästellyt .028 suuttimellakaan, kylmänä vaan jonkin verran ja luulin sen vaan olevan normaalia kylmälle koneelle. Nyt sekin on loppu.
Eli kertaus:
.0295 välialueen suutin
.070 pääsuutin
Tää siis 1340 shovel, S&S Super E + avoimet putket kombinaatiolle.
-
Vieras