jätön laskukaava
-
tytt 75
jätön laskukaava
Mistä sais kunnollisen laskukaavan jätön laskemiseks, ettei tarvis harpilla ja viivoittimella laskeskella 
www.perseperformance.com
Tuolla on musta aika pätevä.
Mulla oli jopa katsastuksessa tuolta printit jos ois tulut jotain vääntöä jätöstä.
Muistaakseni tuo Mopopojan sivulla niin ei laske oikein asteellisten t-kappaleiden kanssa.
Tuolla on musta aika pätevä.
Mulla oli jopa katsastuksessa tuolta printit jos ois tulut jotain vääntöä jätöstä.
Muistaakseni tuo Mopopojan sivulla niin ei laske oikein asteellisten t-kappaleiden kanssa.
-
tytt 75
Kiitoksia vastauksista, mutta mulle jäi epäselväks tuolla perseperformancen sivuilla toi neck height... Eli tarkoittaako se etuputkien pituutta vai kokonaiskorkeutta maasta, koska en tiedä etuputkieni pituutta vielä enkä siis myöskään kokonaiskorkeutta, koska tarkoitus olis täs ny ruveta rankenteleen tota pyörää... Runko on purettu, takapää madallettu n. 4cm eli sekin vaikuttaa jo pari astetta keulakulmaan, eikö niin? Ja pyörähän on tietysti sportti, jonka alkuperäinen keulakulma on tietääkseni 30astetta 
Se on kokonaiskorkeus maasta. Ohjelma laskee tarvittavan etuputken pituuden.
Tuo takapään madallus ei vaikuta toisaalta keulakulmaan kun varmaan laitat nyt rungon menemään sunnilleen suoraan? Siis sivulta kun katsoo. Yleensä kyllä kun lasketaan perää niin runko jää vähän "keulimaan" kun ei tehdä muita muutoksia ja silloin se vaikuttaa kyllä keulakulmaan vähän.
Tuo takapään madallus ei vaikuta toisaalta keulakulmaan kun varmaan laitat nyt rungon menemään sunnilleen suoraan? Siis sivulta kun katsoo. Yleensä kyllä kun lasketaan perää niin runko jää vähän "keulimaan" kun ei tehdä muita muutoksia ja silloin se vaikuttaa kyllä keulakulmaan vähän.