Jos on jotain hyvää iskarivinkkiä ts. hinta-laatu-suhteeltaan järkeviä, niin vinkkejä saa antaa. Pitäisi saada penkkiä alemmas, mielummin enemmän kuin vähemmän
Mulla oli hyvinkin paljon tuon näköiset iskarit, samanlaiset veikkaisin. Sama se silti olivatko ne edes samat, satkulla saa aina satkun iskarit, jotka ovat syvältä, ja jotka mulla kestivät noin 4tkm ennenkuin alkoivat vuotaa öljyä.
Tattista.
Niin kai se taas kerran on ettei köyhän kannata ostaa halpaa..
Täytyy tässä talven mittaan laittaa käpyjä säästöön ja ostaa kunnon vehkeet ennen kevättä.
Toinen asia, mikä tietenkin on hankintalistalla on nuo T-palat, jos vaikka vähän olisi asteitakin. Mutta lueskelen nyt ensin foorumin läpi, ennen kun kyselen niistä enempiä.
Mulla säädettävät Konit ja vaikuttavat ihan hyviltä. Ajetaan aikapaljon
myös kakspäällä ja eikä pohjaa. Olleet mulla kolmisen vuotta, mutta olivat mopossa kun ostin sen.
Progessiven ainoa puute on vaimennuksensäädön puute omissa 412 malleissa on ainoastaan säätö jousen esijännitykselle.
Ovat hyvät, ajo-ominaisuudet parantuivat todella paljon verrattuna väsyneisiin orkkis vietereihin jotain pientä säätö vielä kaipaisin. Toki normaali ajossa riittävät mainiosti.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Viela tarkennukseksi:
Mulla on ne progressiven 440 sarjan iskarit ja ne kylla pohjailee silloin talloin, onhan meilla eukon kanssa painoakin mutta osa pohjauksen syysta taitaa menna Italialaisille teille.
day20 kirjoitti:Mulla tuolta lousista ostetut http://tinyurl.com/cyc8p ...on kyllä kuvasssa tosi samannäköset,en tiiä onko kuitenkaan samat. :
Minäkin otin kokeeks luikin iskarit mutta eipä niitä voinu Sportster käyttää kun oli liian löysät. Pituus olis ollu ihan OK. Pitää laittaa nuo pumput pojan soliferiin kun ei niitä paljon painavampaan pysty laittamaan.
Viimeksi muokannut Vee, 12:41 02.09.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulin kanssa investoineeksi satkun iskareihin viime talvena.
Hugger madaltui entisestään ja oli tosi kewlin näköinen, Supertrappit toki kärsivät entisestään mutten antanut sen häiritä.
Vaan annas olla kun olin vasta naurettavat 3000km ajanut (yksipäällä, 110 kiloinen karju) niin iskarit olivat täysin loppu. Pyörä laskee monta senttiä ennen kuin alkaa edes vaimentamaan. Scheisseä mitä scheisseä.
Orggisiskarit eivät tainneet kaksiset olla uutenakaan elil talven projektilistalla on myös iskunvaimennuksen petraaminen. Halpisiskareihin en enää koske edes 10 jalan kepakolla.
Tere,
Ei ole sporttia, mutta on FXR. Tilasin omat iskarit suoraan Hagonilta. Oli edulliset, sai mustina ja mikä tärkeintä; ovat mitoitettu kuskin ja pyörän painon mukaan. Siis, kysyivät pyörän, kuskin ja kuljetettavan kuorman painon. Niin ja iskareiden pituudenkin pystyi määrittelemää-mulla 10,5 tuumaa.
Ovat muuten progressiiviset.
Ainoa "haitta" on kromaamaton alarunko ja aika tollanen hoikka ulkomuoto-Esim. Progressiven tuotteet ovat huomattavasti "läskimmät".
Mulla toimineet erittäin hyvin.