Pan America 2021

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1604
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pan America 2021

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Hyviä matka- ja reittivalintoja!

Itse kävin juuri Hammerfestissä (28.-29.8.), hienot oli kelit, aurinko paistoi ja oli riittävän lämmintä, minulle. Inarista Karasjoelle välillä oli jokusia kilometrejä tietyötä ja isoja murkuloita, samoin paluumatkalla Karasjoki-Kautokeino-välillä, vielä pidempi pätkä. Sillä kohtaa olisi Pan Americalla ollut käyttöä. Pärjäsi kyllä Softailillakin, mutta ymmärrän oikein hyvin tovereita, jotka tällaiseen yleispyörään päätyvät. Oman kokemukseni mukaan pyörä on erinomainen myös asfaltilla!

Onneksi on erilaisia pyöriä ja makuja. Uudempaa Road Glidea olen useamman kerran ajanut ja pidän sitä todella hyvänä matkapyöränä. Mutta kun itse ajan suurimman osan kilometreistä kaksi-, kolme- tai jopa nelinumeroisia asfalttiteitä, niin olen jättänyt sen kauppaan, Night Train on minun mielestäni minulle sopiva.
FredStevens
Viestit: 1
Liittynyt: 14:25 05.11.2021.

Re: Pan America 2021

Viesti Kirjoittaja FredStevens »

Kiitos hyvästä raportista ...
Rehellisesti sanottuna olen odottanut tätä pyörää (kuten varmaan kaikki Harley Davidsonin fanit) vuodesta 2019 lähtien. Vihdoinkin on olemassa malli, joka voi kilpailla BMW:n, KTM:n ja Ducatin kanssa. Odotan innolla, että pääsen vertailemaan sitä muihin malleihin kokemukseni mukaan (minulla oli kokemusta BMW R1250GS:n ja KTM 1290 Super Adventure S:n ajamisesta - ja nämä mallit olivat melko hyviä).
Vastaa Viestiin