Evo softail kolkuttaa lämpimänä

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1096
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Evo softail kolkuttaa lämpimänä

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

-Harikka- kirjoitti: 21:27 04.03.2021. 1. Pakosarjojen lämpösuojanauhaa sinne sisäpuolisten vaimentimien ympärille, maalarin teipillä tiukahkosti kiinni. Teippi palaa savuten pois, vapauttaen nauhan väljähkösti sinne vaimentimen ja putken vällii.
Täytyypä kokeilla, jos päädyn vielä käyttämään noita putkia.
-Harikka- kirjoitti: 21:27 04.03.2021. 2. Quiet Baffless, auttaa väännön kanssa.
Ääni pyssyy matillisena, lämpösuojanauha 'imasee', korvia häiritsevät metalliset korkeetaajuset äänet pois :!: :idea:
Nuo ovat ohuempaa mallia, jota ei ole ollut myynnissä enää aikoihin. Ei ole löytynyt vielä kauppaa, jossa olisi ollut myynnissä. Ostin reikäputkea jotta voin itse tehdä vastaavat, mutta kun löytyi halvalla alkuperäinen putkisto uudemmasta niin ajattelin kokeilla sitä.

Vääntöä parantaakseni tein niihin itse isoista prikoista tikkarit putken päähän. Muutamalla kokeilulla löytyi sellainen, joka perstuntumalta oli sopiva.
-Harikka- kirjoitti: 21:27 04.03.2021. Toimii ainaki miun Emilia ChromeTrain:issa :!: :wink:
Asiasta minulla on ihan oma kuulohavainto. Varsin mukavat äänet on.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4838
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Evo softail kolkuttaa lämpimänä

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Veijo Esso kirjoitti: 09:33 05.03.2021. ...Asiasta minulla on ihan oma kuulohavainto. Varsin mukavat äänet on.
Juu, nii onkii :!: :wink:
Olikos se toissa vuonna Raision BAC-parkkipaikalla :?: :roll:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1096
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Evo softail kolkuttaa lämpimänä

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

-Harikka- kirjoitti: 22:35 05.03.2021. Juu, nii onkii :!: :wink:
Olikos se toissa vuonna Raision BAC-parkkipaikalla :?: :roll:
Siellähän se. Turussakin nähtiin viime vuonna Kustom Showssa Skanssin katolla. Taisi olla niitä harvoja tapahtumia, kun viime vuonna järjestettiin.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Vastaa Viestiin