Pytyn kuumentuminen

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
LifeIsCruising
Viestit: 14
Liittynyt: 06:41 06.04.2020.

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja LifeIsCruising »

Tuollainen sytkä.
Pinkki ja valkoinen puolalla. Violetti Voes. Sinin ja vihreä ei käytössä.
Liitteet
FC683E1E-5B12-4B05-A07C-C0C16FFCDADD.jpeg
LifeIsCruising
Viestit: 14
Liittynyt: 06:41 06.04.2020.

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja LifeIsCruising »

Dynan yksi puola. Kaksi napaa vain.
Valkoinen +, Pinkki -, Virtalukon takaa virta valkoisen navassa.
Saako tuon sytkän säädettyä ajoitusvalolla?
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Jos oikein ymmärsin niin sulla on dualfire puola mutta singlefiren asetus sytkässä.
LifeIsCruising
Viestit: 14
Liittynyt: 06:41 06.04.2020.

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja LifeIsCruising »

Ei helvata... Katselin tuota kuvaani, niin missäköhän vaiheessa on 6 kytkin napsahtanut Single Firelle.
Jos se on noin ollut koko ajan, niin nyt kyllä hävettää 😅.
Eikös tuo kaksi napainen puola kuitenkin ole Dual Fire.
Mielestäni sen kyllä vaihdoin... 🤔
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Sattuuhan niitä.

Miksi curve 3.
LifeIsCruising
Viestit: 14
Liittynyt: 06:41 06.04.2020.

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja LifeIsCruising »

Ollut siinä ajatuksessa että tuo on tehdas asetuksissa, kierrokset rajoitettu aluksi... En aivan noista Curveista tiedä, kun koneen mukana näyttää tulleen tuon kääntämällä asetettavan sytkän lappu. Pitäisi varmaan jostain kaivella oikea
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Tuo on Dynatek 2000iP sytkä, ohjeet tuolla https://www.wwag.com/step/pdf/123271.pdf
Jos on orkkis tai orkkistyyppinen 2 napainen puola, oikea asetus on Dualfire.
Laittaisin myös ennakkokäyräksi 4
Stattisen ajoituksen tekisin niin että normaali ohjeen mukaan ajoitetaan yläkuolokohtaan, merkitään tuo kohta noseconeen kääntäisin ehkä 2-3 ehkä jopa 5 astetta aikaisemmalle tuosta kohdasta. Sillon maksimi ennakko jää 25-28 asteen välille. Kato vaikka siitä videosta jonka linkkasin, vaikka kyseessä on pulu siinä on samanlainen sytkä. ( noin 17:50-> 21:00)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Laitoin dynatekin sytkän ihan tehtaan ohjeen mukaan soveliin.

Pitäis käyttää agressiivisinta käppyrää millä laite toimii nakuttamatta, lähetään kakkosesta, jos ei nakuta voi kokeilla ykköstä eli agressiivisinta. Silläkään ei soveli nakuta, eli jätin siihen.

Tatro Machine höpötti joskus näistä sytkistä ja sanoi että nuo lisäaasteet koskisi vain rautapäätä
Avatar
Kiwi
Viestit: 2148
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Pytyn kuumentuminen

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Jotenkin heti tökkäsi silmään että liittimessä on kumitutit väärin päin... mutta ehkä se sytkä pelaa vaikka olis noinkin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vastaa Viestiin