Cv Keihiniin ropausta
Cv Keihiniin ropausta
Huomasin tuossa, kun mulla on 2 keihiniä pöydällä ja toisessa on tuo luisti alumiinia ja siinä ei oo kuin neulan reiän lisäksi 1 reikä ja toisessa on musta muovinen luisti niin siinä on useampi reikä neulan reiän lisäksi? Mikä vaikutus tällä on? Ja siinä musta luistisessa on säädettävä neula ja toisessa tavallinen neula ja sit löytyy suuttimia 44, 48, 180 ja 190 ja näistä pitäis paras kokoonpano kasata toki kokeilemalla selviää, mutta ajattelin jos jollain ois enempi kokemusta näistä. Pyörä on evo softail ja avarammalla putkella ja virtaavampi suodatin
Re: Cv Keihiniin ropausta
Muoviluisti,???, eipä ole tullut moista viellä vastaan.Säädettävä neula oli mulla ainakin huono,aina piti
säätää ja eikä koskaan mieleinen. Voihan sitä säätämätöntäkin hieman säätää kun laittaa prikkoja neulan
alle.
Varmaan jotain viri´) viri juttuja se muovista tehty luisti.Sama kai kumpaa käyttää pitää vain seokset
saaha kohilleen eihän siinä muuta.
-Immu-
säätää ja eikä koskaan mieleinen. Voihan sitä säätämätöntäkin hieman säätää kun laittaa prikkoja neulan
alle.
Varmaan jotain viri´) viri juttuja se muovista tehty luisti.Sama kai kumpaa käyttää pitää vain seokset
saaha kohilleen eihän siinä muuta.
-Immu-
북한 대통령
Re: Cv Keihiniin ropausta
Joo, muoviluisti taisi olla nimeltään Thunderslide, tai jotain. SE-kamaa kuitenkin. Sillä luvattiin herkempää paasuun vastaavuutta... tai jotain?
Pekka äL
Satulapummi Wakka-Hämeestä
Electra Milwaukee-8 2017
Satulapummi Wakka-Hämeestä
Electra Milwaukee-8 2017
Re: Cv Keihiniin ropausta
Dynojetillä on muoviluisti, ideahan on keveydessä, se nousee nopeemmin ylös ja kierrosherkkyys paranee. Mulla on omassa tuollanen, ihan hyvin toimii.Pekka L kirjoitti:Joo, muoviluisti taisi olla nimeltään Thunderslide, tai jotain. SE-kamaa kuitenkin. Sillä luvattiin herkempää paasuun vastaavuutta... tai jotain?
Re: Cv Keihiniin ropausta
Ei meinaa kyllä millään ilveellä saaha cv:tä säätöihin, pintakaasulla rytää ja yskii kaasariin, eikä tyhjäkäy ilman ryyppyä. Voes letku kiinni, eikä kaasarista tukoksia. Tällä hetkellä suuttimet 44/190 ja thunderslide, säädettävä neula keskivaiheilla. Neulaa en oo vielä koittanut säätää, kun näillä asetuksilla pyörä toimi virheettömästi, kun sen ostin ja huollon yhteydessä onnistuin rikkoo aikaisemmasta kaasarista rungon ja nyt siis vaihtanut ehjään runkoon edelliset sisuskalut. En ymmärrä miks ei enää toimi. Pitääkö tuo cv paikata jordaaniaan ja ostaa sössö tilalle?
Re: Cv Keihiniin ropausta
Ryyppy pitää olla hitusen auki niin käy tyhjäkäyntiä kii jos laittaa nii sammuu heti
Re: Cv Keihiniin ropausta
Myös se seosruuvi pitää olla sopivast auki,minulla on pari kiekkaa auki. Siten tämä läppä ei saa olla ihan kinni.
Aavistus raollaan niin förkkii,itse ryyppyhän on vain semmoinen että sulkee/avaa kanavaa,eli reikää.
Tosin pikkukanavat voipi olla tukossa,vaatii ultraääni pesua.
-Immu-
Aavistus raollaan niin förkkii,itse ryyppyhän on vain semmoinen että sulkee/avaa kanavaa,eli reikää.
Tosin pikkukanavat voipi olla tukossa,vaatii ultraääni pesua.
-Immu-
북한 대통령
-
- Viestit: 1318
- Liittynyt: 20:50 28.05.2007.
- Paikkakunta: Tampere
Re: Cv Keihiniin ropausta
Oireet viittaa siihen, että on liian pieni välialueen suutin tuo 44. Tarjoaisin pykälää isompaa sinne ja perus säädöt kuntoon, niinkuin tuossa edellä sanottiin. Neulan nostamisen kanssa olisin vähän varovainen. Alkaa sitten helposti sotkemaan tulppia, kun seos menee liian paksulle. Voi olla, että sinulla on jo nyt tulpat ottaneet itseensä, kun olet käyttänyt pitkään ryyppy päällä. Vaihtaisin nekin varuiksi.
Omassa Night Trainissa riitti, kun nosti neulaa vain ohuen prikan verran. Siitä kun lähti nostamaan enemmän, meni käynti sotkuiseksi ja takapytyn tulppa himmeni heti.
Äläkä hyvä ihminen mieti mitään sössön viemäriputken pätkiä Cv Keihin on hyvä kaasutin, kun sen saa säätöihin. Sanoisin, että toiseksi paras kaasari Mikunin jälkeen. Ja ei tarvii nyt sössö miesten pillastua On minullakin sellainen ollut, mutta toista ei tule enää koskaan.
Omassa Night Trainissa riitti, kun nosti neulaa vain ohuen prikan verran. Siitä kun lähti nostamaan enemmän, meni käynti sotkuiseksi ja takapytyn tulppa himmeni heti.
Äläkä hyvä ihminen mieti mitään sössön viemäriputken pätkiä Cv Keihin on hyvä kaasutin, kun sen saa säätöihin. Sanoisin, että toiseksi paras kaasari Mikunin jälkeen. Ja ei tarvii nyt sössö miesten pillastua On minullakin sellainen ollut, mutta toista ei tule enää koskaan.
Re: Cv Keihiniin ropausta
48 välialue löytyy vielä hyllystä, täytyy huomenna koittaa sitä ja yrittää vaan säätää. Tulpat ja johdot vaihdoin uusiin, mutta nytku tarkistin ne vielä niin olikin jo mustuneet aika raakasti
Re: Cv Keihiniin ropausta
Paineilma tuntu kiertävän joka kanavassa, mutta joo voishan se ultraus olla suotavaa. Mites se bensanpinnan mittaus meni? Kaasari ylösalaisin ja tiivistepinnastako? Ja paljon se pitäis olla?
Re: Cv Keihiniin ropausta
Keupa-13- kirjoitti:Paineilma tuntu kiertävän joka kanavassa, mutta joo voishan se ultraus olla suotavaa. Mites se bensanpinnan mittaus meni? Kaasari ylösalaisin ja tiivistepinnastako? Ja paljon se pitäis olla?
Motopediassa kaasareista http://84.234.73.214/wiki/index.php/Kaasutin" onclick="window.open(this.href);return false;
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Cv Keihiniin ropausta
Onkos sulla se dynojetin isoreikänen kiihytyspumpun suutin siinä paikoillaan? En saanu omaa pyörää sillä toimimaan millään kun se ruuttaa bensaa nii paljon. Orkkiksen ja thunderjetin tunnistaa siitä, että thunderjet on tasapaksu koko matkalta ja alkuperänen on ohuempi yläpäästä.
Re: Cv Keihiniin ropausta
On se tasapaksu paikallaan, sillä se toimi aikaisemminkin
Re: Cv Keihiniin ropausta
Täytyy vielä koittaa eri variaatioita
Re: Cv Keihiniin ropausta
Mulla tuli semmonen kuollut kohta välialueella tuon kanssa, kun se sai liikaa bensaa. Orkkiksella toimii nyt koko kierrosalueella. Mulla tosin tais olla pienempi suutin 48 ja isompi DJ195. TC88 supertrapp putkella ja S&S 510 nokat.Keupa-13- kirjoitti:On se tasapaksu paikallaan, sillä se toimi aikaisemminkin