Rautapään imusarjan laippa
Re: Rautapään imusarjan laippa
Mä oon puolentusinaa noita laippoja sorvannut/jyrsinyt. Pituutta ei tarvita oikeastaan laipanpaksuutta enempää. Krymppiliitos, viisatkua ahdistusta ja JB Weldiä väliin. Ja yksi topruuvi varmistukseksi. Jaa ei tarvita? Kummasti Pannukin aivasti Purijaisista kotiinlähtiessä ja sylki kaasarin irti. Pirullinen 700 kilsaa ajella polvi ilmanputsariin nojaten.
LIVINGSTONE CHOPPERS
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
Re: Rautapään imusarjan laippa
Muistin korjata, kierteet tässä laipassa on vakiokokoiset UNC kierteet. Löysin vakio imusarjankin ja kaasari oottaa paikoilleenpääsyä, pitää vielä kehittää joku panta joka pyöräytetään imusarjan takaa ja sit voi etupytyn rockerboxin pultista tukea S&S tyyppisellä latalla tuon.Kiwi kirjoitti: ↑13:04 20.04.2018. Ei nyt kuulunut vastausta, mutta itekkin tuli kaivettua tuo Keihin esille ja kunnostin sen, ja samalla kun kävin suuttimia hakemassa muistin että se laippa pitäs jostain hommata. Motorcycle Storehousen tuotos, taitaa olla sama kuin Karilla, hintaa vähän yli 27€ ja sopii suoraan. Tuotenumero 927021. Kierre tosiaan näyttää milliseltä, mutta en oo sitä vielä tarkistanut.
Re: Rautapään imusarjan laippa
Tässä yhtenä ehtoona vääntelin vähän lattarautoja. Noi pikkuiset kuvat ovat linkkejä suurempiin kuviin.
Alkuperäinen ilmansuodatin oli tuettu pystysuunnassa lattaraudalla, sen alapää oli etusylinterin tönäriputken kiinnityspultissa, nyt laitoin pystytuen takasylinterin puolelle. Jos olisi vähän huomaamattomampi ja toisekseen CV:n etupuoli on täynnä kaiken maailman vipusia, takana oli paremmin tilaakin.
Jossain keskustelussa kyselin kannen "mysteeripulteista", kävi ilmi että ne olivat ilmeisesti "leipälaatikkomallin" orkkisputsarin kannakkeita varten, ja nepä hyödynsin nyt samaan tarkoitukseen. Rautojen toiset päät ovat kiinni putsarin alkuperäisissä kiinnityskohdissa.
Tässä muutama kuva:
Hieman tuo evosta peräisin oleva putsari töröttää, mutta onpahan räyhäkkäämpi Ehkä siihen tottuu ja mahtuu jalkakin tuossa jotenkin olemaan. Ja tokihan kannakkeet viimeistellään vielä, eli kulmat fiilaten, mahdollisesti koriste/”kevennysreikiä”, ja maalia päälle. Nyt on vasta soviteltu noita, ehkä hieman pitää vielä säätää.
Tässä vielä raudat irrallaan ja puolen tuuman avain mittakaavaa antamassa.
On se ainakin tukeva, vaikka jokainen latan pää on lähinnä jäykkä sarana noin mekaanisesti ajatellen. Mutta luotetaan kitkaan ja NordLockeihin
Alkuperäinen ilmansuodatin oli tuettu pystysuunnassa lattaraudalla, sen alapää oli etusylinterin tönäriputken kiinnityspultissa, nyt laitoin pystytuen takasylinterin puolelle. Jos olisi vähän huomaamattomampi ja toisekseen CV:n etupuoli on täynnä kaiken maailman vipusia, takana oli paremmin tilaakin.
Jossain keskustelussa kyselin kannen "mysteeripulteista", kävi ilmi että ne olivat ilmeisesti "leipälaatikkomallin" orkkisputsarin kannakkeita varten, ja nepä hyödynsin nyt samaan tarkoitukseen. Rautojen toiset päät ovat kiinni putsarin alkuperäisissä kiinnityskohdissa.
Tässä muutama kuva:
Hieman tuo evosta peräisin oleva putsari töröttää, mutta onpahan räyhäkkäämpi Ehkä siihen tottuu ja mahtuu jalkakin tuossa jotenkin olemaan. Ja tokihan kannakkeet viimeistellään vielä, eli kulmat fiilaten, mahdollisesti koriste/”kevennysreikiä”, ja maalia päälle. Nyt on vasta soviteltu noita, ehkä hieman pitää vielä säätää.
Tässä vielä raudat irrallaan ja puolen tuuman avain mittakaavaa antamassa.
On se ainakin tukeva, vaikka jokainen latan pää on lähinnä jäykkä sarana noin mekaanisesti ajatellen. Mutta luotetaan kitkaan ja NordLockeihin
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”