Näköjään CV-Keihiniin saa tällaista pikasäädettävää seosruuvia.
https://www.motorcyclestorehouse.com/product/905493
Onkos tällaisesta kokemusta? Hyötyä tai haittaa? Tuo linkittämäni on halpisversio, löytyy myös 3x kalliimpi.
Tarvii joka tapauksessa tilata ilmaruuvin tiiviste-prikka-jousisetti, kun o-renkula oli kovettunut, tämä pikasäätöruuvi löytyi ”vahingossa”, tuli mieleen olisiko mokomassa järkeä.
(Askareen kohde on tuo sigun Rautis, värkkään siihen CV-Keihiniä joka on peräisin vuoden 1990 XL1200:sta.)
E-Z-just seosruuvi?
E-Z-just seosruuvi?
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Re: E-Z-just seosruuvi?
Ihan mukava tuota on käännellä, verrattuna siihen erikoisavaimeen joka vaadittaisiin vakion kääntämiseen kun kaasari on paikoillaan. Toi on sitäpaitsi halvempi kun saman firman jousi-prikka-o-rengas-sarja, noin 9€ muistaakseni maksoi paikallisesta kaupasta.
Re: E-Z-just seosruuvi?
Mun evosoftailissa on tuota ruuvia käännetty viimeksi 2005.
Kilsoja on tullu mittariin sen jälkeen n.50tkm.
Ei sitä yleensä tarvi ruuvailla, kun kerran on kohta löytynyt.
Vittumainen sitä orkkista kyllä on ruuvata, kun on vielä se orkkis väliputkikin tiellä....varsinkin kuumana.
Kilsoja on tullu mittariin sen jälkeen n.50tkm.
Ei sitä yleensä tarvi ruuvailla, kun kerran on kohta löytynyt.
Vittumainen sitä orkkista kyllä on ruuvata, kun on vielä se orkkis väliputkikin tiellä....varsinkin kuumana.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: E-Z-just seosruuvi?
Täällä myös käytössä ko seosruuvi, helpottaa säätämistä huomattavasti verrattuna orkkikseen.
Tein vielä Dremelillä tuohon ruuvin karhennettuun otepintaan 2 merkintää; pisteen ja 180 astetta toiselle puolelle kaksi pistettä. Merkinnät helpottaa ruuvaamista ja tarkkaa ruuvin asennon kontrollointia, kun samalla pyörän sivulta voi katsoa ruuvin asentoa pelkän sormituntuman lisäksi kaasarin ollessa paikoillaan.
Tein vielä Dremelillä tuohon ruuvin karhennettuun otepintaan 2 merkintää; pisteen ja 180 astetta toiselle puolelle kaksi pistettä. Merkinnät helpottaa ruuvaamista ja tarkkaa ruuvin asennon kontrollointia, kun samalla pyörän sivulta voi katsoa ruuvin asentoa pelkän sormituntuman lisäksi kaasarin ollessa paikoillaan.