Yhtä avara on kuin 10x kalliimpi K&N, sukalla tai ilman. Isoja reikiä suodatinkerroksessa. Silmällä näkee. Jos tuo on Motonetin suodatin, niin mun kokemuksella se irtoaa kovin helposti siitä kumikaulastaan ja sitten se vasta avara onkin.
Jos oikein kunnon sateessa ajelee niin tuollainen aukinainen suodatin saa vettä. Pieni kosteus vaan nostaa tehoja mutta kun taivaan hanaa ei voi säädellä. Osta tavallinen S&S kopio pisarasuodattimesta ja sinne K&N sisälle.
Oravanerottimia nuo tehofiltterit on aina olleet, suodattimet on erikseen.
Jos tuollaisen kuitenkin pitää laittaa, se kannattaa pitää hyvässä rasvassa.
Niin,juu, öljyttynä varmaan pöly jäis paremmin verkkoon.Kait se nylonsukka vähän tulvavettä rajoittais.
Tosin Motonetissä on semmoinen vaahtomuovinen tötterö tarjolla,varmaan tehokas mutta olisko tukkonen.
Tämä verkkotötterö on aika siron oloinen kun teema on ,kaikki pientä jakevyttä.Dynasta tulee nyt niinku
mopo.Lassikuidusta siro lokkari ja yhen istuttava jakkara,wanhan ajan TT-pyörä mallia.
Megafoonit tein niinku MV/agustassa on.joo.Noo,pitää funtsia tota ilmasuti asiaa.
Mulla on vastaava K&N asennettu takaviistoon. Emmä ajossa mitään ongelmaa veden kanssa huomannut vaikka joskus ajoin ihan kelpo sateessa. Aiemmin oli tommonen kuin aloituskuvassa. Meni täysillä ajaen lyttyyn joka lie enempi K&N hennomman rakenteen kuin tukkoisuuden ansiota. Olihan se ”komea” kun oli silläviisiin suppuun mennyt.
He, aika jännä että lyttääntyy.Kyllähän noita on monellaisia tarjolla, ei tosin kaikki sovi CV-keihiniin.
Onneksi on viellä aikaa vappuun,silloinhan se ajo alkaa.
Laita minkä laitat, mutta laita kunnollinen. Eikö se jollakin imaissut viime suvena kiinalaisen suodattimen hörsteet kitusiinsa? Ja motti paskaksi. Viimeinen paikka säästellä tässä tarvikkeessa.
Nyt ranze puhuu asiaa,ehkä olisin sortunut juuri näihin paska-tötteröihin.Jatketaan tyyliin sopivaa
tuotetta,harmi kun tähä CV-kehäseen on vähän sopivia malleja.Hieno hiekkapöly on aika tuhoisaa
moottorille,eräästä pyöräkoneesta jäi sisäkalut suodattimasta niin päivässä motti sökö.
Ainakin S&S, pisaran mallinen suodatin kotelo, jossa on K&N pestävä/öljyttävä suodatin toimii hyvin. Oma Evo saattoi +2C keleissä kylmällä koneella hiukan yskähdellä, mutta lämpimänä toimi todella hyvin.
Tausta peileistä näkyy vaan taakse jäänyttä elämää...
Teardroppi täälläkin ja K&N pestävällä/öljyttävällä sisuksella. Ollut ainakin kuusi vuotta. Siitä hyvä kampe, että aina pystyy muuntamaan kulloisenkin tarpeen mukaan. On ollut HD:n kansissa ja sössön kansissa. SuperG:n ja Super E:n parina. Sössön kansien kiinnitys on erilainen ja huohotuskin toisenlainen.
Kansista huohottavassa saa pikkulisukkeilla huohotuksen kytkettyä pisaranmallisen sössökopion takaseinään. Etuna siinä sekin, että filsu on tämän jälkeen niin kutsutun automaattiöljyämisen piirissä. Mulla oli semmoinen konstruktio. Tai on se vieläkin, mutta on nyt sapattivapaalla, kun on puhallin koneen kyljessä.
Mulla meni monta tehtaan orkkista 2009 mallin Dyban ilmasutia roskikseen, ennen kuin sattumalta huomasin huoltomanuaalista, jotta sehän on pestäväksi tarkoitettu. Eivät tätä maininneet edes edesmenneissä HD-centerissä taikka Hoghaussissa. Hyvin peseytyy eikä edes tarvitse öljyämistä.
Originaalin 2009 mallisen suodattimen tiiviys on silmin katsottuna ihan eri tasoa (lue parempi) kuin K&N filsujen mukaan lukien tuohon pisaramalliin asennettava filtteri. Tiiviys voi olla virityksen este, mutta vakiossa koneessa vakiosuti tekee työnsä hyvin, kun vaan pesee tarpeeksi usein.
Olis aika mallikas ,ei kallis mutta ei kuulemma käy CV-keihäseen. Mikähän mahtaa olla syy.Kyllä sen sopimaan
saa mihin vaan kun tekee töitä.Niin,mikä lie syy että ei CV-keihiniin.
Voi olla siinäkin syy, ettei mene ilman kaasarin imusarjaan kiinnittävää hässäkkää.
Muutenhan ruuvin reiät on samoin melkein kaikissa orkkiskaasareissa