Pyörä vuokralle?
Pyörä vuokralle?
Elikkäs siskoni hollantilainen HD harrastajamies on tulossa 3.8 - 14.8 suomeen ja hän haluaisi vuokrata pyörän tuoksi ajaksi HELSINGISTÄ. Jos helsingistä ei löydy niin kaikki kaupungit ylöspäin mikkeliin asti ovat vaihtoehtoja kans. Kellään antaa vinkkejä mistäpäin kannattaisi lähteä kyselemään ja onko ylipäänsä mahdollista saada vuokrattua? Jos jollakin on antaa firmojen tai ehkä jopa yksityistenkin numeroja joihin kannattaa pirauttaa ja kysellä niin kaikki vaan nyt tänne foorumille jotta pääsen etsimään pyörää.
Pyöriä vuokralle
Kopterin palveluoppaan mukaan HD-Center/House of Bikes Herttoniemessä.
Espoossa Tapiolan Esso, siinä kehä I risteyksessä.
Espoossa Tapiolan Esso, siinä kehä I risteyksessä.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
- Viesti:
Itselläni oli myös ajatuksena vuokrata pyörä muutamaksi päiväksi kun kerta täällä kesälomalla ollaan.
Tapiolan Esso ei enää vuokraa pyöriä. Kysely mestoista jotka Härräköitä vuokraavat saivat kyllä ajohalut katoamaan ja ihon kananlihalle; 180-200 ?/vrk!!! Onneksi anopilla sattui olemaan vanha munamankeli varastossa. Nyt ei tarvii muuta kuin rakentaa räpätin pinnojen väliin ja polkea pitkin kartsoja.
P.S. Joo tiedän, kyllähän se tuntuu kalliilta jos ei ole tottunut käyttämään rahaa...
Tapiolan Esso ei enää vuokraa pyöriä. Kysely mestoista jotka Härräköitä vuokraavat saivat kyllä ajohalut katoamaan ja ihon kananlihalle; 180-200 ?/vrk!!! Onneksi anopilla sattui olemaan vanha munamankeli varastossa. Nyt ei tarvii muuta kuin rakentaa räpätin pinnojen väliin ja polkea pitkin kartsoja.
P.S. Joo tiedän, kyllähän se tuntuu kalliilta jos ei ole tottunut käyttämään rahaa...
Joka ei olutta, laulua ja naisia rakasta, on koko elämänsä typerys. -Martin Luther-
Maksaa se rapakon takanakin toistasataa taalaa päivässä. Ja verot päälle. Isot tietty vielä enemmän.
Jos ajaminen HD:lla on erityisen edullista, niin sittenhän sen saattais ostaa ihan omaksikin? Ainakin mun on pitänyt heittää toistaiseksi pyyhe kehään taloudellisten seikkojen vuoksi -ja sotkea käteni parempia aikoja odotellessa muilla keinoin.
Kerran pääsin Fättärillä ajamaan viikonlopun pitkin Texasilaista highwayta, tunnetta ei voita mikään.
Ei auta kuin pitää lotto voimassa ja odotella aikoja parempia.
EDIT: jäi vähän vajaaksi, joten täydennetään vielä.
Se vuokraaminenkin voi olla ihan fiksu veto, jos ei muuhun riitä rahkeet. Tämä elämä on aika huonosti ennustettavissa. Joten se vuokrattu ajeluhetki voi olla ainutkertainenkin. Mullekin ehdittiin jo tässä välillä tarjota eläkepapereita. Selkä kun on pulteilla kasattu, ja näytti ettei enää ajella millään resiinalla. Pahimmassa skenaariossa se mun HD olis jäänyt ikuisesti ostamatta. Mutta vanhainkotiin olis jäänyt kuitenkin muisteloihin se Fättärireissu.
Jos ajaminen HD:lla on erityisen edullista, niin sittenhän sen saattais ostaa ihan omaksikin? Ainakin mun on pitänyt heittää toistaiseksi pyyhe kehään taloudellisten seikkojen vuoksi -ja sotkea käteni parempia aikoja odotellessa muilla keinoin.
Kerran pääsin Fättärillä ajamaan viikonlopun pitkin Texasilaista highwayta, tunnetta ei voita mikään.
Ei auta kuin pitää lotto voimassa ja odotella aikoja parempia.
EDIT: jäi vähän vajaaksi, joten täydennetään vielä.
Se vuokraaminenkin voi olla ihan fiksu veto, jos ei muuhun riitä rahkeet. Tämä elämä on aika huonosti ennustettavissa. Joten se vuokrattu ajeluhetki voi olla ainutkertainenkin. Mullekin ehdittiin jo tässä välillä tarjota eläkepapereita. Selkä kun on pulteilla kasattu, ja näytti ettei enää ajella millään resiinalla. Pahimmassa skenaariossa se mun HD olis jäänyt ikuisesti ostamatta. Mutta vanhainkotiin olis jäänyt kuitenkin muisteloihin se Fättärireissu.
Olisin lyömätön, jos vain lähtisin käyntiin.
[/quote]Uralrane kirjoitti:Maksaa se rapakon takanakin toistasataa taalaa päivässä. Ja verot päälle. Isot tietty vielä enemmän.
Totta kyllä pyörän vuokra maksaa jenkkilässäkin, toista mieltä olen tuosta Texasin highwayllä ajamisesta.... pyörällä "ajettavaa" tietä sieltä saa kyllä etsiä tietenkin jos tykkää moottoriteistä itse tykkään enemän mutkatiestä 3000 km tuli keväällä Texasia kurvailtua...tosin autolla.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro