Se on kato Ilkimys niin, että näin nuorempana on vielä kiire perille - vanhempana kerkiää naatiskelemaan

...
Jos nyt kuitenkin asiaa pohditaan ihan vakavasti niin itse viritän moottoreita vain siitä yksinkertaisesta syystä että se on mahdollista. Olen monasti miettinyt kuinka tulisin loistavasti toimeen vakio bigtwinillä mutta talven tullen sormet syyhyävät päästä kansien kimppuun samalla kun korkeapuristemäntiä odotellaan saapuviksi...
Jos kaikki pitäisi teettää stiilerillä niin voisi kyllä jäädä virittämättä, ensinnäkin saatava hyöty on lähinnä marginaalinen verrattuna kustannuksiin jotka tänä päivänä ovat suorastaan pöyristyttäviä - eikä siinä tule onnistumisen iloa mitä itse tehdessä saa kokea (aina silloin kun homma EI mene vituiksi

...).
Ainoa H-D:n viritys mitä voi järkisyillä perustella on Sportster 883->1200 konversio. Pyörän luonne muuttuu huomattavasti käyttöystävällisemmäksi pienellä työllä.
Ja mitä niihin ääniin tulee, itse olen jo kasvanut ohi siitä vaiheesta kun pyörästä piti saada niin paljon ääntä kuin mahdollista - mieluummin hyvin virtaava vaimennin joka on myös hiljainen.