SAE 50 Helsingistä?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

lapioukko
Viesti:

SAE 50 Helsingistä?

Viesti Kirjoittaja lapioukko »

Mistä vois saada hyllystä ja järkihintaan SAE 50 öljyä pääkaupunkiseudulta? Meinaan että jos tommoset euroopan helteet tänne tulee, niin soveli hikoilee kyllä moniasteet pihalle...
Vallu
Viesti:

Mannelta

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Hot Bike!
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Samaan hintaan tuntuu myös Hoghaus myyvän. eli kun vähän jaksaa tinkiä, niin maksaa 5e/jenkkilitra. Noista kahdesta olen öljyni ostanut.

Itse tilasin Teboililta 20l purkin SAE50 dieselöljyä jota ajattelin kokeilla rautikseen ja shoveliin. Maksaa 2e/l, mutta sitä ei saa pienemmissä purkeissa eikä suoraan hyllystä kai mistään.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
113 cid

Viesti Kirjoittaja 113 cid »

20w-50 ja suora 50 ovat lämpöisenä ihan tasan yhtä juoksevia.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi...
rami

Viesti Kirjoittaja rami »

Raskoneelta ennen haettiin omaan purkkiin.
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

113 cid kirjoitti:20w-50 ja suora 50 ovat lämpöisenä ihan tasan yhtä juoksevia.
Joo, teoriassa. Suora 50 säilyy käytössä paksumpana, sillä moniasteöljy, joka on rakennettu ohuemmasta öljystä ja polymeereistä, pikkoutuu kilometrien myötä notkeammaksi.

Ohueks tuntuu menevän 10w-60:kin lämpöisinä päivinä. Öljynpainevalo syttyy just sillä sekunnilla kun sammutan koneen.

...kunhan vaan ei tullut laukaistua öljykeskustelua....
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Mun vähäisellä kokemuksella, sanoisin että älä osta ainakaan RevTechin suoraa 50:stä. Kolmea öljyä olen omassani käyttänyt, Kendall GT1, HD:n omalla nimellä myytävää ja RevTechiä. Näistä tuo RevTech on ollut ainoa joka on hikoillut läpi kuumalla kelillä, se oli purkista kaadettuna melkoista litkua noihin kahteen muuhun verrattuna.

Halpaa mutta... :?
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Taas se alkaa! Redline, Redline,.... mutta asiaan. Soita ja kysy Autohoidosta Haagasta. 095885251. En nyt muista onks niillä sitä hyllyssä, mutta varmaan hommaa ainakin Kendallin suoraa 50:stä. Kaveri meinaa hallitsee ton asiakaspalvelun.
Sieltä muuten löytyy tota ekaks mainittuakin, nyt kun Partcornerikin lopetti.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ja sitä Hessun suosittelemaa RedLinea saa edelleen kohtuuhintaan osoitteesta www.racersplace.fi :D
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Jaa, saa vai? No sehän on hyvä, kun on helpomman ajomatkan päässä duunia ja himaa ajatellen.

Lipee vähän asiasta, mutta mua alko vähän närästää toi mesta, sen ainoan kerran kun oon siellä käyny.

Puhelimella ei päässy kysyy, kun eivät hanakasti vastanneet. No ajoin paikalle. Tarve oli tavalliseen Letukan 4,3 l mottiin tulpat, pyörijä ja kansi. Kundi totes tiskillä että, ei oo, kun ollaan keskitytty noihin viriosiin.
No oishan sen voinu ymmärtää jo nimestäkin, mutta mä luulin että se olis vaan enemmän raflaava nimi kuin todella liikeidea.
Nytpähän tiedän.
hemuli
Viesti:

Yrittihän ne sitä vakiosaakin alkuun, mutta sillä henkilöstömäärällä mitä niillä on siitä ei tullut mitään. Olis pitäny pitää varastoa jne. joten päättivät keskittyä siihen mitä parhaiten osaavat eli viriosiin.

Se että puhelimella ei pääse läpi ei johdu palveluhaluttomuudesta vaan siitä että myyjillä oikeasti on kädet täynnä töitä.

Mutta ainakin perus Redlinet löytyy siitä tiskin päässä olevasta hyllystä, Heavy Shockproof (loota), Synthetic MTL (enska) ja 20W50 (kone) oli siinä autoöljyjen lisäksi.
Elvis

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Osaatko Hemuli sanoa kumpaa se heillä tarjolla oleva 20W-50 mahtaa olla?

Kuva

Kuva
FXSTS 1992
hemuli
Viesti:

Tuskin on vielä tuota uutta "Powersport" -tuotelinjaa. Eli ihan perinteistä 20W50 öljyä mitä on vuosikaudet käytetty. Laitoin vinkkiä että tuollainen uutuus on saatavilla.
flstn

Viesti Kirjoittaja flstn »

Eikös SAE50 saa suurinpiirtein kaikista H-D liikkeistä. Hot Bikessä Kendalia hyllyssä ja virallisilla dealereilla joko H-D:n omaa tai jotain muuta. Eihän tuo mitenkään harvinaista kamaa ole vaikkei sitä huoltoasemien makkara- /mäyräkoirahyllyissä nykyään olekaan.

Tosin itse pitäisi shovelissa 20W50, ainakin katsoisin alkaako se oikeesti alkaa tulla läpi.
Elvis

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Kiitos tiedosta. Tuon Roadmachinen sivulla näyttää olevan tuota uudempaakin sarjaa http://www.roadmachine.fi/redline.html. Lienevät "virallinen" maahantuoja?
FXSTS 1992
Vastaa Viestiin