Joidenkin ihmisten käytös kummastuttaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Katariina

Joidenkin ihmisten käytös kummastuttaa

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Tällänen vähäpätönen topic, mutta ihmettelen vaan... Minkä ihmeen takia jotkut ihmiset katsovat ikään (ja jotkut myös sukupuoleen), kun on kyse harrikoista? Tässä joku päivä selitin jotain eräälle ihmiselle harrikoista, kun hän äkkiä sanoikin "Eiköhän sun kannattais jättää toi moottoripyörä-intoilu vähän vähemmälle ja pysyy sillä tasolla, millä sä oot." Vähän aikaa tulkitsin pienessä mielessäni tätä lausahdusta ja vilkasin kummastuneena.
Aivan sama, vaikka en voi ajaa vielä, kyllä mä saan harrikoista silti tykätä? Ja toinen ärsyttävä juttu on, kun joku sanoo "Sähän oot tyttö...? Sä oot mun mielestä aika poikamainen, kun tykkäät harrikoista." Justiinsa.
Säästin luennon ripsirallista, mutta vähällä oli, etten alkanu selittään.

No, ihmisiä on erilaisia. En vaan aina ymmärrä kaikkien aivotuksia. Kommentteja? (:
- Kata
Vallu
Viesti:

Anna palaa

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Älä kuuntele niitä! Teet mielesi mukaan ja anna palaa!

Kuva
Katariina

Re: Anna palaa

Vallu kirjoitti:Älä kuuntele niitä! Teet mielesi mukaan ja anna palaa!

Kuva
Tää oli hyvä vastaus : D Mutta täytyy myöntää, että kyllä sappi kiehahtaa, kun aletaan päätä aukomaan. Sit mulle virnuillaan aina, kun en voi vielä ajaa ja tykkään niistä :/ Mut aivan sama. Vielä mä niille näytän.
- Kata
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Katariina kirjoitti:

Kuva
Tää oli hyvä vastaus : D Mutta täytyy myöntää, että kyllä sappi kiehahtaa, kun aletaan päätä aukomaan. Sit mulle virnuillaan aina, kun en voi vielä ajaa ja tykkään niistä :/ Mut aivan sama. Vielä mä niille näytän.
Mun mielestä sun ei tarvi "näyttää kenellekään mitään", sillä nuo tyypithän yrittää ärsyttää ja odottavat että provosoidut. Anna olla, kuten Vallukin totesi ja säästä "hyvät energiat" johonkin muuhun :wink:
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Joo, niitä besserwissereitä piisaa aina...

Se, että ajaisin "moottoripyörällä", olis vielä siedettävyyden rajoilla...
Mutta kun minä reilut kolme vuotta sitten, "liian nuorena" ja vielä pienen lapsen äitinä ostin Harrikan, niin sehän vasta syntiä on, Herra paratkoon! :mrgreen:

Rikollinen sinkoveikkohan musta tuli kertaheitolla (sinkohan kuuluu toki kauppaan, sillä voi näppärästi räjäyttää pyörän kun se noin sadannen kerran jättää tien varteen...) ja huono äiti ja kaikkea, hyi sentään :twisted:

Anna sinä vaan paskan olla jos sulla ei oo peltoa... :lol: :lol:
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Katariina

Juu, varteenotettavia ohjeita teillä (; Kiitos niistä.
Tulikin mieleen,että voisin säästää ne "hyvät energiat" rahan säästämisee : D Olis vähän ostettavaa...
- Kata
Irokeesi

Viesti Kirjoittaja Irokeesi »

Evo Chopper kirjoitti:
Katariina kirjoitti:

Kuva
Mun mielestä sun ei tarvi "näyttää kenellekään mitään", sillä nuo tyypithän yrittää ärsyttää ja odottavat että provosoidut. Anna olla, kuten Vallukin totesi ja säästä "hyvät energiat" johonkin muuhun :wink:
Silloin on hyvä/syytä näyttää, kun rallissa näet SHOW YOUR TITS- kyltin... :lol:
Vie kessu keuhkot ja viina maksan, haitari sielun ja naiset liksan... (sleepy sleepers)
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Irokeesi kirjoitti: Silloin on hyvä/syytä näyttää, kun rallissa näet SHOW YOUR TITS- kyltin... :lol:
Juu... tämä unohtui :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Irokeesi kirjoitti:
Silloin on hyvä/syytä näyttää, kun rallissa näet SHOW YOUR TITS- kyltin... :lol:
Valitettavasti ollut katoavaa kansanperinnettä viime vuosina, niinkuin persepyramiditkin... :wink:

Tai sit vaan oon ollut niin kännissä etten muista...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
kipe71
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kipe71 »

Pirä tavotteistas kiinni vaikka kuka ja ketä sanoo mitä. Teet aivan niin ku itte haluat mieltymykses mukaan.

Jokaasella on vapaus valita millä ajaa ja se ei tee ketään huonommaksi. Jos harrikkakuskia haukutaan rikollisiksi niin varmaan jos asiat tilastoitais niin se on loppujenlopuuks rauhallisinta väkeä.
Suski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suski »

tuolla tyttömopoilijoiden palstalla (LBC) yllätyksekseni luin, että suuri osa naismotoristeista on helkkari tarhantätejä 8O

siitä se hurja maine siis johtuu, me ollaan sen verran kovissa keitoissa keitettyä sakkia, heittäkää vaan jälkikasvunne tänne niin me koulitaan niistä _ihmisiä_ :twisted:

ja pakko se on hyväksyä, joskus ne miehet tulee paukuttamaan päätään ja pätemään tytölle. Kerran totesin yhdelle että "oon enemmän miestä kun sä ikinä tuut olemaan ja enemmän naista kun sä ikinä tulet saamaan". se suuttui ja lähti :roll:
Kuva
*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
Katariina

Oi, tänne on tullu tosi hyviä kommentteja!
Nyt kun äitikin alko jotain mussuttamaan, niin virnuilin vaan tyhmästi ja sanoin jotain. Mutta oma on mieltymykseni, mistä tykkään. Onneks täällä foorumilla on näin hvyiä tyyppejä (;
- Kata
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

kipe71 kirjoitti:Jos harrikkakuskia haukutaan rikollisiksi niin varmaan jos asiat tilastoitais niin se on loppujenlopuuks rauhallisinta väkeä.
No jaa, ei nyt ehkä ihan kaikkein rauhallisinta. Esim. shakkikerhot eivät juuri koskaan sodi keskenään.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Katariina

Tuli muuten mieleen, että mitä sanoisitte ihmiselle, joka sanoo, että motoristit on tampion näkösiä ja ajaa kun "reikäpäät"? Yks tyyppi tuli näin kerran sanomaan. Siihen se lisäs vielä, että motoristeilla on aina kiire ja ne tekee ohituksia, jotka vaarantaa muun liikenteen. Siihen sanoin, että älä yleistä. Ei ne autoilijatkaan mitään pulmusia ole. En väitä, etteikö motoristit koskaan tekis virhettä liikenteessä, mutta aina? Ei.

Ottakaa kantaa tähän sekavaan viestiin (:
- Kata
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Monia autoilijoita ottaa päähän se, että moottoripyörällä on niin helppo ohittaa turvallisesti ja matka joutuu. Se sitten tulkitaan holtittomuudeksi liikenteessä.

Mutta kuten olemme valitettavan usein tänäkin kesänä saaneet viestimistä lukea, todellista "reikäpäisyyttäkin" esiintyy yhä enenevissä määrin. Pidetään kuitenkin oma pesä puhtaana ja kumipuoli alaspäin.
Vastaa Viestiin