Joidenkin ihmisten käytös kummastuttaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

MrX

omatunto

Viesti Kirjoittaja MrX »

:oops: Mua on aina kummastuttanut eniten toi oma käytös :cry:
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Katariina kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että mitä sanoisitte ihmiselle, joka sanoo, että motoristit on tampion näkösiä ja ajaa kun "reikäpäät"? Yks tyyppi tuli näin kerran sanomaan.
Sanoisin että: "Mitä vittua sää tuut tollasia mouhkaamaan 14v (jos oikein ymmärsin toisesta ketjusta) tytölle? Painu hiiteen pallomerestä senkin likainen pedofiili"
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

jyristys kirjoitti: shakkikerhot eivät juuri koskaan sodi keskenään.
Ehkeivät sodi, mutta kyllä siellä kuolee porukkaa samaan tahtiin, kuin HD-kokoontumisissakin 8O Isäni (75v) pelaa shakkia kerhossa ja kesken erään kilpailun juuri hänen vastustajansa kuoli kesken matsin :( No minä tietysti kysymään, että merkittiinkö ottelu hänelle voitetuksi, mutta keskeyttivät koko kisan :oops:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Joe Cool kirjoitti:
jyristys kirjoitti: shakkikerhot eivät juuri koskaan sodi keskenään.
Ehkeivät sodi, mutta kyllä siellä kuolee porukkaa samaan tahtiin, kuin HD-kokoontumisissakin 8O Isäni (75v) pelaa shakkia kerhossa ja kesken erään kilpailun juuri hänen vastustajansa kuoli kesken matsin :( No minä tietysti kysymään, että merkittiinkö ottelu hänelle voitetuksi, mutta keskeyttivät koko kisan :oops:
Ittekin pelailen shakkia, mutta en oo niin kova että saisin siirrettyä ketään hengiltä. 8O

Selkeä luovutusvoittohan tuo kyllä on.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Katariina

Viesti Kirjoittaja Katariina »

jyristys kirjoitti:
Sanoisin että: "Mitä vittua sää tuut tollasia mouhkaamaan 14v (jos oikein ymmärsin toisesta ketjusta) tytölle? Painu hiiteen pallomerestä senkin likainen pedofiili"
Pallomerestä? : D Oliks toi joku vihjaus? Juu, aika oikein oot ymmärtäny.
Oon kyllä vielä 13 (no jeejee), mutta tässä kuussa täytän 14 (;
- Kata
Chopperdoll

Re: Joidenkin ihmisten käytös kummastuttaa

Viesti Kirjoittaja Chopperdoll »

Katariina kirjoitti:Tässä joku päivä selitin jotain eräälle ihmiselle harrikoista, kun hän äkkiä sanoikin "Eiköhän sun kannattais jättää toi moottoripyörä-intoilu vähän vähemmälle ja pysyy sillä tasolla, millä sä oot."
No, en minäkään jaksaisi kuunnella jonkun golf-harrastajan (sen pelin, saati sitten automerkin :mrgreen: ) intoilua.

Älä leiki ku fiksujen ja kivojen kanssa, siitä se lähtee :D
madenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madenzo »

:oops: hieno homma lisää naisia harrikan sarviin yeeees.ja anna niiden miesten pulista mitä pulisevat.itsellä kanssa harrikka ensimmäistä kertaa elämässä.yeeees,fiilis aivan mahtava.no kävin näyttää pyörää appiukolleni.hän katselee pyörää tiukka ilme päällä ja kysyy vakavalla naamalla:milloin saat liivit ja minkä kerhon.jaahas näikö tässä taas tuli leimattua ajattelin.sanoin vaan hänelle että jotkut ajavat näillä myöskin ilman liivejä kuulumatta rikollis järjestöön.siis appi ukko luuli että semmoista liiviä.mistähän kummasta semmoista päähänsä on saanut.ja sanoin että suurin osa myös liivi kautta kerho kavereista on aivan tavallista kunnon pyöräkansaa.se on vaan niin että jotkut tietyt pilaa muiden maineen.oli se sitten pyörä.auto vene.meitä on moneen junaan ja osa jäi asemalle.hyyvää fiilistelyä harrikoiden parissa ja pitkää kesää
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
madenzo
Viesti:

Katariina kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että mitä sanoisitte ihmiselle, joka sanoo, että motoristit on tampion näkösiä ja ajaa kun "reikäpäät"? Yks tyyppi tuli näin kerran sanomaan. Siihen se lisäs vielä, että motoristeilla on aina kiire ja ne tekee ohituksia, jotka vaarantaa muun liikenteen. Siihen sanoin, että älä yleistä. Ei ne autoilijatkaan mitään pulmusia ole. En väitä, etteikö motoristit koskaan tekis virhettä liikenteessä, mutta aina? Ei.

Ottakaa kantaa tähän sekavaan viestiin (:
jaa jos mulle niin ehkä lät....no niin .kyllä pitäis autoilijoiden ottaa monta kertaa esimerkkiä pyöräilijöistä.sen vaan näkee monta kertaa kun vanhalla nissanilla vetää kesä kuumassa ilmastoinnista ei tietoakaan ja joku fiilistelee prätkällä edsessä viiman viilentäessä vartaloa.eli silloin nissan kuski tekee kaikkensa hien valuessa pitkin kroppaa että sais jotenkin pilattua sen edessä ajavan fiilikset kun itseä autossa vituttaa.mieluummin prätkällä kuin autolla hyvää kesää
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Zivago
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zivago »

Katariina kirjoitti:"Eiköhän sun kannattais jättää toi moottoripyörä-intoilu vähän vähemmälle ja pysyy sillä tasolla, millä sä oot."
Jeh, ja kun samat kaverit itse selittävät lentokoneista tai formuloista niin sehän varmasti tarkottaa, että ovat niillä ajaneet :) Joo, en tiedä mista tuollaist kommentit kumpuavat, mutta pidä sinä oma pääsi ja linjasi!
Zivago
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zivago »

Katariina kirjoitti:"Eiköhän sun kannattais jättää toi moottoripyörä-intoilu vähän vähemmälle ja pysyy sillä tasolla, millä sä oot."
Jeh, ja kun samat kaverit itse selittävät lentokoneista tai formuloista niin sehän varmasti tarkottaa, että ovat niillä ajaneet :) Joo, en tiedä mista tuollaist kommentit kumpuavat, mutta pidä sinä oma pääsi ja linjasi!
madenzo
Viesti:

Katariina kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että mitä sanoisitte ihmiselle, joka sanoo, että motoristit on tampion näkösiä ja ajaa kun "reikäpäät"? Yks tyyppi tuli näin kerran sanomaan. Siihen se lisäs vielä, että motoristeilla on aina kiire ja ne tekee ohituksia, jotka vaarantaa muun liikenteen. Siihen sanoin, että älä yleistä. Ei ne autoilijatkaan mitään pulmusia ole. En väitä, etteikö motoristit koskaan tekis virhettä liikenteessä, mutta aina? Ei.

Ottakaa kantaa tähän sekavaan viestiin (:
:evil: jaa vissiin pistäisin tur... no ei .kyllä se syö miestä joka kesäkuumalla vanhalla nissanilla ajaa ja näkee edessään hienon pyörän .pyöräilijä nauttii viiman viilentelystä kun nissan kuskilla pukkaa hikeä pintaan.hän tekee kaikkensa pilatakseen motoristin fiilikset.kyllä ne autoilijat sais välillä itsekin katsoa peiliin.no hurjastelijoita löytyy kummastakin kuppikunnasta.ja hd tytölle vielä jiihaa .lisää mimmejä harrikoiden päälle.on se hyvä että teitäkin löytyy,muuten elämä olis tylsää.hyvä meininki.itse tänä kesänä hankin ekan harrikan rautapää.jostakinhan se on aloitettava.sillä oli ajeltu maalla vain hiekkateillä.kun kotiin saatuani pyörän pesin suureksi hämmästykseni vaimo rupes säämiskällä kuivaa.sanoi vain että meille ei tule enää muuta pyörä merkkiä yes.hyvää kesää kaikille
Katariina

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Tänne on tullu taas kerran hyviä vastauksia mun poissa ollessa (;
Olin siellä, missä mun kuuluiskin olla. Eli siellä, missä meiän harrikka on :D. Se pyörä on meiän isällä, ku vanhemmat on eronnu ja äiti ei moottoripyöristä paljo mitää perusta. Onneks mun isä suhtautuu hyvin tähän mun uuteen innostukseen. Kai ny, ku samaan porukkaan kuuluu : D
Aina innolla kyselen siltä kaikkee moottoripyöriin liittyen, kun nään sen.
Varmaan ainoo mun tuntema ihminen, joka ei naura päin naamaa sen takia, että moottoripyörät on mun mielestä kiinnostavia.

E: Sain muuten perustelun siihen asiaan, että miks motoristit muka olis tampion näkösiä :'D Tää tyyppi sano, että tampion näkösiks ne tekee se, että niitten jalat on jossain siellä edessä (eli nyt ei puhuta niistä ihmeellisistä moottoripyöristä : D) ja hammasrivi on täynnä hyttysiä. En kyllä tajunnu, että mistä se ton "hammasrivi täynnä hyttysiä"-jutun keksi... Olipa perustelu.
- Kata
madenzo
Viesti:

:oops: jees jees lisää naisia vaan mukaan.anna sen latvalahon vaan mutista mitä mutisee.ei se naisista pahempaa tee vaan vaude.kunnioitusta se vaan meikäläisessä herättää. on noita karva naamoja ihan tarpeeksi kateltu ,teidän kauniimman sukupuolen prätkä mimmejä ilosta silmä seuraa. :oops: :lol:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Katariina kirjoitti:...En kyllä tajunnu, että mistä se ton "hammasrivi täynnä hyttysiä"-jutun keksi...
No tämähän on taivahan tosi - se johtuu siitä että moottoripyöräillessä tulee niin hyvälle tuulelle että naamalle leviää kestohymy. Ja moni kun käyttää avokypärää niin itikat liimaantuvat tehokkaasti etuhampaisiin. Rallipaikalle päästyä ne voi huuhtoa kurkusta alas kylmällä oluella ja kas, iltapalakin tuli nautittua samalla... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Niin kyllähän kunnon motoristi tietää että yö-hyönteiset maistuu paremmalta kuin päivä-hyönteiset :D
Vastaa Viestiin