Kosteutta mittarissa ja valoissa
Kosteutta mittarissa ja valoissa
Onko HD:n ominaisuutena, että muun muassa nopeusmittariin ja vilkkuihin menee kosteus sisälle?
Ostin tänä vuonna uuden 883:n ja heti ensimmäisen sateen jälkeen ilmaantui mittarin sisälle kosteutta ja myöhemmin myös vilkkuihin
Ostin tänä vuonna uuden 883:n ja heti ensimmäisen sateen jälkeen ilmaantui mittarin sisälle kosteutta ja myöhemmin myös vilkkuihin
vettä mittarissa
Ei ole ominaisuus, kokemusta melkein 20 kesää ja erilaisia H-D pyöriä.
Re: Kosteutta mittarissa ja valoissa
Eiku takuuseen...Marko77 kirjoitti:Onko HD:n ominaisuutena, että muun muassa nopeusmittariin ja vilkkuihin menee kosteus sisälle?
jepjep,
ei ole tuttua myöskään 2005 mallissa
ja on kyllä vedetty pitkiäkin siivuja kunnon sateessa
ei ole tuttua myöskään 2005 mallissa
ja on kyllä vedetty pitkiäkin siivuja kunnon sateessa
XL Sportster Custom 883/1200 2005
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
Myös mulla tuota esiintyy Bobissa. Nyt nop.mittari näyttää kaiken lisäksi siltä että ois koko ajan huurussa, koska 1,5 kesän aikana kertynyt kosteus on kuivunut harmaaksi pinnaksi mittarin lasin alaosaan... Ja sen verran mitä olen jenkkifoorumeita lueskellut, niin tuntuu aika yleistä olevan jo pelkästään Dyna-mallistossa. Ja kuten Walde tuossa jo kirjoitti; Mittarin vaihto ei taida asiaa ratkaista vaan samanlaisia ovat.
Eipä tuo ajoa haittaa pätkääkään, enkä mä siitä yöuniani menetä, mutta kun pyörä maksaa lähes 20k?, niin voisi olettaa, että tuommoset pikku (viimeistely/laatu)jutut olisivat kunnossa....
Eipä tuo ajoa haittaa pätkääkään, enkä mä siitä yöuniani menetä, mutta kun pyörä maksaa lähes 20k?, niin voisi olettaa, että tuommoset pikku (viimeistely/laatu)jutut olisivat kunnossa....
H-D Softail Custom 1998
Takuuseen
Ilman muuta vaihtoon. Sitä vartenhan ne takuut ovat. (Sillä ei ole väliä auttaako vai ei ). Ja eikä ne kaikki vuoda.
Kun tarpeeksi jotain kalikkaa vaihdetaan niin tehdas tekee parannuksia. Ajatelkaa tulevia ostajasukupolviakin!
Kun tarpeeksi jotain kalikkaa vaihdetaan niin tehdas tekee parannuksia. Ajatelkaa tulevia ostajasukupolviakin!
No joo, myönnettäköön... pesin pyörän ja huuhtelin, niin etuvilkut täynnä saippuavaahtoa... että sellanen tapaus.XL883c kirjoitti: Jaa, en mä vaan o huomannu ja on se pyörä nyt ainakin pariin otteeseen vettä nähnyt
tarkkailen tilannetta
Jostakin se vesi tuli sitte kyllä poiskin, varmaan sieltä alhaalta (kuinkas muutenkaan). Mittarit edelleen ilman höyryjä.
Re: Takuuseen
Jatkoin ketjua, tuli joku bugi ja herja jostain emailerista, joten koitan uudelleen.Vallu kirjoitti:Ilman muuta vaihtoon. Sitä vartenhan ne takuut ovat. (Sillä ei ole väliä auttaako vai ei ). Ja eikä ne kaikki vuoda.
Pesin pyörän ja huuhtelin, tulos: etuvilkut täynnä saippuavettä, jostain vesi tuli kuitenkin poiskin, varmaan sieltä alhaalta (kuinkas muutenaan)
Mittarit kuitenkin edelleen ilman höyryjä (toistaiseksi)
[quote="Marko77"]Onko HD:n ominaisuutena, että muun muassa nopeusmittariin ja vilkkuihin menee kosteus sisälle?
Kyllä mua ainakin myyjä varoitteli bensamittarin suhteen, että voi tulla kosteutta. Kuulema yleinen vika? En tosin itse vielä moista ole huomannut, vaikka sateessa on tullut ajeltua.
Kyllä mua ainakin myyjä varoitteli bensamittarin suhteen, että voi tulla kosteutta. Kuulema yleinen vika? En tosin itse vielä moista ole huomannut, vaikka sateessa on tullut ajeltua.
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Mulla 2004 fatboyssa jo ekana kesänä vaihdettu bensamittari ja merkkivalopaneeli takuuseen samasta syystä, mutta vielä ne huurtuu. Bensamittari tosin enää vain huurtuu, ei roiku lasissa enää pisaroita niinkuin edellisessä...
Kun sitä kävin silloin kysymässä, oli kuulemma joskus ollut enemmän sääntö kuin poikkeus ja ihmettelivät että ei kai taas. Nopeusmittariin ei koskettu, vaikka se huurtuukin joskus vesikelillä.
Vilkkujen kuvut on aina kosteet sisäpuolelta kun sataa tai pestään, niistä en oo ottanut stressiä, pitäisköhän...?
Kun sitä kävin silloin kysymässä, oli kuulemma joskus ollut enemmän sääntö kuin poikkeus ja ihmettelivät että ei kai taas. Nopeusmittariin ei koskettu, vaikka se huurtuukin joskus vesikelillä.
Vilkkujen kuvut on aina kosteet sisäpuolelta kun sataa tai pestään, niistä en oo ottanut stressiä, pitäisköhän...?
Viimeksi muokannut Minna&FatBoy, 22:52 26.07.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"