Millanen oli teiän eka kerta, kun ajoitte moottoripyörää?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Katariina

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Anteeksi vain offi, mutta ei ollut tarkoitus tehdä tästä paikasta teinichattia.
Ei täällä varmaan näkyvää ikärajaa ole, mutta ehkä joku on mielessään sellaisen asettanut? Jos tää foorumi on vielä pystyssä, kun saan itse ajaa moottoripyörää, niin tuun sitten takasin.
- Kata
Samu

Viesti Kirjoittaja Samu »

Emmää ny sitä tarkottanu vaan, tänne ny vaan ei oo noin nuoret kirjotellu, se oli ihmetys...
Senkun skriivaat, ettei aina noi samat parrat löpise homosohvistaan... :lol:
(tähänkin tarttuu taas joku)
Katariina

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Samu kirjoitti:Emmää ny sitä tarkottanu vaan, tänne ny vaan ei oo noin nuoret kirjotellu, se oli ihmetys...
Senkun skriivaat, ettei aina noi samat parrat löpise homosohvistaan... :lol:
(tähänkin tarttuu taas joku)
No mä en olis tullu tänne koskaan, jos en tykkäis harrikoista (;
Eipä täällä mulle paljon kirjotettavaa ole, mutta törkkään viestini kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Mä tykkään ottaa kantaa asioihin : D
Voivoi tätä offia, oikein pahaa tekee.
- Kata
proffa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja proffa »

En oo varma koska oli eka, mutta se vois olla ollut kun joskus 9 vuotiaana siskon luona harjoiteltiin 80cc suzukilla. Tai kun siskon mies teki meille (siskolla 2 poikaa) triken MZ takapaa ja minin etupaa. Se kulki niin p..keleesti ettei saatu ajaa silla. Koneen oli joku viilannut, pikkuisen? Joskus 11 vuotiaana isa osti mulle palaneen suzukin ja mukana tuli iso kasa osia mukaan. Siita kokosin ekan pyorani jolla ajelin systerin tykona. Siis 11 vuotiaana. Ei paikallinen Suzuki myyja yhtaan ihmetellyt kun ostelin osia. Hauska juttu kun menin tiskille poikkinainen mannanrenkas kadessa ja pyysin samanlaista, ei ollut, mutta loytyy kokonaisia samaan pyoraan hyllysta. Jos silloin olis tullu 14-vuotias likka kysymaan mita touhuat olisin kaskeny menna vanhainkotiin.
Nuoret on tulevaisuuden toivo myos tassa harrastuksessa, eli Tervetuloa osallistumaan keskusteluun!
Harrastetaan harrikoita eika ikarasismia.
Proffa
ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

Minä ajoin ensimmäistä kertaa faijan jossain "lehmänkaupoissa" vaihtarina tulleella piikillä joskus 80 luvun lopulla. Ajokortti oli, mutta kaksipyöräisillä hankittu ajokokemus rajoittui pikkusysterin mopolla pärräilyyn. Ensimmäisellä kerralla karkasi ns. mopo käsistä - kirjaimellisesti. Käänsin kierroksia kahvasta kuin tunturi tigerille ikään ja päästin kytkimen. Piikki pystyyn, minä asvaltille persiilleni ja sitä rataa.. No ei muuta kuin uusi yritys ja johan sujui paremmin. Tästä rohkaistuneena ajattelin pöräyttää piikillä illalla kylille, mikä sitten jäi kylläkin vain haaveeksi. Faija nimittäin keksi näyttää likalle ajamisen mallia - arvattavin seurauksin.. :?

Seuraava ajokerta olikin sitten vasta pari vuotta sitten. Vanhempana ja viisaampana (?) soitin paikalliseen autokouluun ja varasin muutaman ajoharjoituskerran ennen kuin kehtasin marssia Sunriselle HD:n ostoon. Täytyy rehellisyyden nimissä kyllä tunnustaa että se autokoulun Kawasaki oli kyllä himpun verran helpompi ajettava, mutta - Harrikasta en luovu! :lol:
Elvis The King Kuva
pyjis

Viesti Kirjoittaja pyjis »

Oisinko ollu 8 vuotias, kun kaverin pappadunalla lähettiin ajelemaan rappusilta kun ei jalat yltänny maahan, kun olin jo liikkeessä tuli mieleen et kuinkas sit pysähdyn, johon kaveri sano et kohta se nähdään :lol:
Pysähdyn sitten isänmaassa.
GARI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GARI »

Jupiterilla ajotyritykset mummolassa ovat ensimmäisiä muistoja. Isä roikkui kiinni tarkassa ja koetti hillitä menoa. Ja ikää tuolloin oli varmaankin himpun alle kouluiän.
Moottoripyörällä (90cc Kawa ja seuraavaksi 125DT Jammu) ekat ajokokemukset 14 vuotiaana. Kawa pienen kokonsa ansiosta oli helppo hallita mutta Jammulla ajelussa muutuin kuljettajasta matkustajaksi, ja ojaanhan se meni kumolleen. Onneksi selvittiin ilman vaurioita.
*Stuidu*

Viesti Kirjoittaja *Stuidu* »

Mein papparaisen pappatunalla olen ajamaan opetellu :D
Oli muutes ihan pyhyyslaite....sillä oli mukava puotella saparot suorina
pitkin hiekkateitä alle kouluikäisenä...
Siitähän se ajatus sitten lähti.... :o)
Mikä ei tapa, sattuu ihan p****leesti!
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Jos ei mooppedeja lasketa niin "eka kerta" mp:llä tais olla kaverin Z1000 Kawalla fiilistely/pelkääminen joskus 80-luvun puolvälissä. Tosin samoihin aikoihin koitin toisen kaverin RD350 YPVS:ää(joka oli ihan tappolaite...), mutten nyt muista kokeilinko em. Yammua vaiko Kawaa ensin...
H-D Softail Custom 1998
Vastaa Viestiin