.
...ja ne jotka ei ymmärrä nyyssien päälle voivat lukea tuota ketjua myös www-selaimella: http://www.mp-foorumi.com/nyyssit/show. ... inet.fi%3E
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Jep,
Fillari on minun jota duunikaverini testasi. Duunikaverini antoi fillarista todella positiivisen kuvan, josta Wokkikansa poltti pannunsa pohjaan.
Lisää Soijaöljyä heidän tankkeihin
Ihmettelen vaan joitakin kirjoittajia.
Siihen aikaan kun ottivat osaa keskusteluun olin ajelemassa etelä-suomessa noin 400km hienossa säässä (vertaa kellonaika) ja kirjoittelevat HD:n olevan aina telakalla.
Olen todella tyytyväinen uuteen pyörään kunhan saan huilut vaihdettua, ilmanputsarin päivitettyä, satula, sarvet....
Syksyn jatkot...
Fillari on minun jota duunikaverini testasi. Duunikaverini antoi fillarista todella positiivisen kuvan, josta Wokkikansa poltti pannunsa pohjaan.
Lisää Soijaöljyä heidän tankkeihin
Ihmettelen vaan joitakin kirjoittajia.
Siihen aikaan kun ottivat osaa keskusteluun olin ajelemassa etelä-suomessa noin 400km hienossa säässä (vertaa kellonaika) ja kirjoittelevat HD:n olevan aina telakalla.
Olen todella tyytyväinen uuteen pyörään kunhan saan huilut vaihdettua, ilmanputsarin päivitettyä, satula, sarvet....
Syksyn jatkot...
markkuh
Todistamisen taakka
Olettekos muuten panneet merkille, että yleensä japsikuskeilla on hillitön tarve todistella H-D:n "huonoutta". Itse en ole enää vuosiin vaivautunut edes kommentoimaan heidän puheitaan. Antaa poikien pöpistä jos se helpottaa!
silleen
....juu ilkimyksen kanssa samaa mieltä...huono itestunnon omaavien juttuihin ei paljon kannata kommentoida(japsikuskien), mut yks juttu mua vaivaa......eksää ilkimys vois kertoo sun parturin nimen tänne ihka julkisesti...ois nimittäin sika hienoo ku koko siis yli 2000 jäsentä kulkis samassa luukissa.....se ois jautaa se.
Re: Todistamisen taakka
Musta toi oli ihan hauskaa luettavaa jos vertaa autohemmojen keskustelusivuilla seilaavien säälittävien puperteetikkojen kommentteihin.Ilkimys kirjoitti:Olettekos muuten panneet merkille, että yleensä japsikuskeilla on hillitön tarve todistella H-D:n "huonoutta". Itse en ole enää vuosiin vaivautunut edes kommentoimaan heidän puheitaan. Antaa poikien pöpistä jos se helpottaa!
Noista teksteistä sentään paistoi läpi, ettei sen kuvaputken äärellä ole 15 kesäinen wannabee-finninaama joka just eilen vaihtoi lapsuuden uhottelufraasinsa "meidän iskä on satakertaa vahvempi ku teidän" - isoveljeltään oppimaan "mun auto on satakertaa nopeempi teidän".
Sillonku mainitaan naiset niin kirjoittaja on keksiny tän koko homman perusidean
- Sporttiboy
- Viesti:
Mutta...
Näkisittepä ilmeet kun kuulevat kokkareissa, että Härräpyörällä on tänäkin kesänä ajettu 17 000 ilman remppoja (Ok, en viitsinyt kertoa siitä pienestä kaasariongelmasta...)!!!
On meinaan ilmeitä, ja kun vielä kertoo etten oo ainoo kun ajaa noin paljon, ja vielä nauttii siitä!

On meinaan ilmeitä, ja kun vielä kertoo etten oo ainoo kun ajaa noin paljon, ja vielä nauttii siitä!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Jos tuota jäsenkyselyä uskoo niin porukat ajaa keskimäärin 8000km vuodessa
paljo tai vähän ihan sama kunhan vaan ajaa ylpeänä
Käykääpäs joku sohaisemassa kiinanpyörä palstoilla kyselkää lataus ongelmista....
mielenkiintoista vai ei remonttia tehdä. 
Käykääpäs joku sohaisemassa kiinanpyörä palstoilla kyselkää lataus ongelmista....
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Tai jos haluaa merkkikohtaisuuksiin mennä niin Kawan venttiileistä voi kysyäSepixlh kirjoitti:Käykääpäs joku sohaisemassa kiinanpyörä palstoilla kyselkää lataus ongelmista....mielenkiintoista vai ei remonttia tehdä.
Noh, eipäs nyt syylistytä lapsellisuuksiin....
Affe
-
panhead power