Redlinen öljyä

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

suma
Viesti:

Redlinen öljyä

Viesti Kirjoittaja suma »

Mistä sais tilattua sopuhintaan Redlinen öljyjä?
Yritin tilata Racers placesta,mutta sieltä ei oo kuulunut mitään
ja kuukausi on vierähtäny.Eikä ne vastaa sähköpostikyselyihinkään,
liekö koko pulju finaalissa? Jos joku tietää,niin olisin kiitollinen
tiedoista. Toivotaan vähän lämpösempää ja kuivempaa syksyä!
Jones

Viesti Kirjoittaja Jones »

ainakin www.tmg.fi saa..
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

RacersPlacella pyörii hyvin, jopa niin hyvin että henkilökunnalla on todennäköisesti tuskainen kiire. Ei ole uutta että yhteydenotot jäävät vastaamatta - valitettavaa vaikka samalla ei myöskään hyväksyttävää. Make joka puotia pyörittää sanoi muistaakseni joskus että päivässä saattaa tulla toistasataa sähköpostia...

Oletko kokeillut soittaa? Keravalla on kyllä hyllyssä noi yleisimmät RL-öljyt joten kyllä niitä pitäisi sieltä saada.
Rossi
Viesti:

Löytyy lähempääkin...

Viesti Kirjoittaja Rossi »

Jos haluat välttämättä tilata tavarat, niin eipä siinä mitä.
Kyseisiä kiisseleitä on löytynyt hyllytavarana Tampesterin ytimestä; POLAR AUTOVARUSTE . Tampere: Laukontori 4 . Puh (03) 3138 4900.

Onko tilaus- tai Laukontorilta löytyvän hyllytavaran välillä hintaeroa, sitä en tiedä. Jätän kuitenkin mieluummin euroni pirkanmaalaiselle kauppiaalle.
souweli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja souweli »

Redlineä ei taida saa suorana 50:senä? Tuo 20w50 ei taida soveltua 1200 shoveliin? Entäpä 20w60 onkohan liian jäykkää varsinkin näin syyskeleille?
Ketunnahkaa sano! www.ketunkulma.fi
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

souweli kirjoitti:Redlineä ei taida saa suorana 50:senä? Tuo 20w50 ei taida soveltua 1200 shoveliin? Entäpä 20w60 onkohan liian jäykkää varsinkin näin syyskeleille?
20W-50 pitäsi käydä rautapäähän ja shoveliin, ainakin itse olen käyttänyt rautiksessa ( tosin en redlinea) eikä moittimista ole ei myöskään vuoda. Tuo miettimäsi 20W-60 on hieman jäykempää kuin tuo 20W-50 kuumassa päässä.
Syyskylmällä vaikka 15W-40 tai 10W-40 ovat juoksevampia. Kukaan ei ole myöskään kieltänyt käyttämästä synteettisiä 5W-50 tai 5W-40 kuitenkaan noihin "ohuiin" 0W-40 öljyihin en sekaantuisi.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Oakland

Redline 20W 60

Viesti Kirjoittaja Oakland »

Hellou!

Tuo nimenomainen RedLine 20w 60 synteettinen öljy on juuríkin tarkoitettu "vanhoihin " knuckleen,pannuun tahi soveliin koneöljyksi.
Itellä -49 Pannussa nuo RedLinen Heavy ShockProof lootaölpät ja koneessa 20W 60 Redlinet...ja SUOSITTELEN!!! helskutin hyvä tuote vaikka hivenen normiöljyä kalliimpaa.. 8O eikä vuoda/tihku joka raosta :D :D
...mä vaan ihmettelen mitä mä ihmettelen...
Oakland

Redline

Viesti Kirjoittaja Oakland »

ja lisää,unohtu...RacersPlace Keravaltahan tuota kyseistä ölppöö myy.
Ei muuta kun hakemaan/ostamaan suoraan paikanpäältä...oho,olikohan tää
joku myyntipuhe???? 8O 8O
Suosittelen.
...mä vaan ihmettelen mitä mä ihmettelen...
iimu

Viesti Kirjoittaja iimu »

Tässä linkki Red Line öljyjen jälleenmyyjiin: http://www.roadmachine.fi/dealers.html

Nokialla kyseisiä öljyjä myy Team F40 Oy. Hain sieltä itsekin laatikkoöljyä ja hyllystä löytyi. Tässä linkki: http://www.teamf40.fi/
Vastaa Viestiin